Awesome X Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Selvfølgelig er det ikke laget av råtnende dyrekjøtt, men lukten er ikke langt ifra. Jeg blir faktisk direkte kvalm av den, og i motsettning til mange andre vonde lukter gir den seg aldri. Jeg skjønner ikke helt hvordan Tine greier å selge dette produktet. Hvordan greier folk å drikke/spise det når det lukter så fryktelig? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er faktisk normalt å drikke syrna melk her i landet. Liker det ikkje sjølv. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Problemet er da ikke den syrnete melken i seg selv. Jeg har inget problem med de andre merkene. Problemet er heller ikke kun hos den syrnete melken, Biola yogurt lukter like ille. Lenke til kommentar
Grindv1k Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Biola lukter og smaker fortreffelig. Ikke alle liker det samme, synd du ikke liker det Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Syntes det er godt jeg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Elsker biola, og lukten er det ingenting i veien med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Biola er godt, både i "ren" form og i smoothies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå