paalolse Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kommer helt ann på hvilken jobb jeg skal på. Men drar jeg på måfå så er stativet alltid med Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vil ikke denne "motbevegelsen" effektivt utelukke høyformat pga vridningen på kameraet? Nei. Du skal bare presse kameraet litt opp, ikke så hardt at det vris tilbake. Jeg kan ikke si at jeg har registrert dårligere effekt når jeg holder kameraet på høykant, eller at jeg ungår å ta bilder på høykant. Akkurat som med ettbensstativ (eller ethvert annet hjelpemiddel for den del) så bør man trene litt før man virkelig trenger det, for å få best mulig effekt, bli trygg på hvilken effekt man får av det, og for å bli bevisst at man har det som en mulighet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når jeg presser kameraet lett opp får jeg motstand fra snorene, og bevegelsen i kameraet reduseres dramatisk. Beklager å vekke opp en "ferdig" tråd, men lurte på en ting ifht snorstativet. Vil ikke denne "motbevegelsen" effektivt utelukke høyformat pga vridningen på kameraet? Ikke om man er kreativ, men i utgangspunktet med snoren festet under, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå