helvete111 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nå har de jævla nissene slått av signalene for tvn får ikke inn en dritt.nrk tv2 hva heter den boksen man må kjøpe igjen? er det abonnement? må vel betale nrkavgiften selvom de har kuttet signalene til nrk? Endret 8. september 2008 av KVTL Sensurert noen grove ord. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) hahah... jeg må le litt... Det heter en dekoder, eller tuner. Koster penger. Du har fortsatt motakeren som du i teorien kan ta inn NRK på, så derfor må du fortsatt betale ja... Og norge klarer helt fint å voldta seg selv edit: er forsåvidt ganske enig i deg i mye av det du skriver! Endret 8. september 2008 av jale Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hahahaha Du må kjøpe en digital dekoder, og det abonnementet du sikkert sikter til heter riks tv. Anbefaler deg til å ha litt mer konstruktive innlegg, uansett hvor urettferdig behandlet du føler deg. Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Mye koster det? og betaler jeg noe i mnd? skal ikke ha no fancy kanaler. bare tv2 og tvnorge nrk. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dekoderen heter Sagem eller Grundig og har veiledene utpris på 1495,- Med abb. kommer prisen førsteåret på 3188kr og du får da dekoderen for 1 krone. Pris år nummer 2 er 2988. For mer info, sjekk ut rikstv.no Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 http://www.rikstv.no/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror det koster litt over tusenlappen for dekoderen, koster ingenting i måneden vis du kun skal ha tv2, tvnorge og nrk. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Tror det koster litt over tusenlappen for dekoderen, koster ingenting i måneden vis du kun skal ha tv2, tvnorge og nrk. hvilken kanaler får jeg inn ? Gidder ikke betale noe i mnd skal bare kjøpe den dekoderen.. Men selvsagt sto det ikke noe på riksttv.no greia.. forbanna kommunister Endret 8. september 2008 av helvete111 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal du ikke betale noen månedsavgifer så får du bare inn NRK, NRK2 og TV2. Mulig du får inn NRK3 også men det er jeg ikke sikker på. For å få TV2 så må du be om et dekoderkort. Dette er enn så lenge gratis. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå har de jævla nissene slått av signalene for tvn Det er seks dager siden de analoge bakkesignalene ble kuttet i Vestfold, Buskerud og Telemark. Om skjermen din ble svart i dag, er du kanskje kunde av Get kabel-TV i Østfold? Og da trenger du ikke kjøpe noen boks, bare vente på at de får spleiset den overgravde kabelen... Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Nå har de jævla nissene slått av signalene for tvn Det er seks dager siden de analoge bakkesignalene ble kuttet i Vestfold, Buskerud og Telemark. Om skjermen din ble svart i dag, er du kanskje kunde av Get kabel-TV i Østfold? Og da trenger du ikke kjøpe noen boks, bare vente på at de får spleiset den overgravde kabelen... nope har ikke get ser lite på tv.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal du ikke betale noen månedsavgifer så får du bare inn NRK, NRK2 og TV2. Mulig du får inn NRK3 også men det er jeg ikke sikker på. For å få TV2 så må du be om et dekoderkort. Dette er enn så lenge gratis. Man får definitivt inn NRK3. Uten betaling og kort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Man får definitivt inn NRK3. Uten betaling og kort. Kjekt å vite. Sitter på kabel enn så lenge selv, men når jeg flytter (når nå enn det blir) så gidder jeg ikke betale og har bare sånn halvveis satt meg inn i det. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ser lite på tv.. Greit hvis du bor et sted der det analoge bakkenettet er stengt og fortsatt vil se litt TV, da trenger du en boks til ca 1500 kr. Grundigs basisboks er driftssikker og grei. Sagem-boksen kan være et par-tre hundrelapper billigere, men det er endel kunder som ikke er fornøyd med den. Og er du stor fan av tekst-tv, kan du velge Grundigs 2000-kr-boks med digital tekst-tv. Stikk innom en en TV-forhandler og kjøp boks uten sponsing og abonnement, og be samtidig om å få med et gratis "TV-kort". Eller, kast TV-en, og gi beskjed til lisenskontoret om det så du ikke skal betale lisens lenger, og få nyheter og underholdning fra internett. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Husk at du må ha riks-tv dekoder BARE DERSOM DU FÅR INN TV-SIGNALER VIA VANLIG ANTENNE. Får du inn tv via kabel, parabol, IP eller noe annet, må du kontakte leverandøren din istedet. Ufattelig mange som ikke har fått med seg dette, selv om det har stått i alle aviser og vært snakket om på tv i lange tider. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 * Trådstarter har oversett anmodningen om å endre overskrift. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg