Gå til innhold

Lance Armstrong gjør comeback

mintman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Beklager dårlig ordbruk. Det jeg mente er at Lance Armstrong har bekfreftet at han skal sykle Tour de France neste år. Men med hvilket lag er mer usikkert. Men Johan Bruynell (Astana team leder) har jo gode relasjoner med Lance.

Blir spennende å se hvilket lag han skal sykle for neste år.

Lenke til kommentar
Beklager dårlig ordbruk. Det jeg mente er at Lance Armstrong har bekfreftet at han skal sykle Tour de France neste år. Men med hvilket lag er mer usikkert. Men Johan Bruynell (Astana team leder) har jo gode relasjoner med Lance.

Blir spennende å se hvilket lag han skal sykle for neste år.

Når du skriver akkurat det i posten din 18/9 så er det relativt gammelt nytt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ingen tvil om HVEM som egentlig er sjefen likevel!?

:whistle:

Nope, det er definitivt Alberto Contador. Han har vunnet alle de store "Grand Tour" 'ene. Idag avgjorde han det nemlig. Og han er bare 25 år!

Når LA setter i gang får idolet ditt noe å måle seg mot, og akkurat et slikt punkt trenger "vi" for å beholde interessen for en sport som i de senere år har sykla SEG SELV rett i grøfta!?

Lenke til kommentar
Ingen tvil om HVEM som egentlig er sjefen likevel!?

:whistle:

Nope, det er definitivt Alberto Contador. Han har vunnet alle de store "Grand Tour" 'ene. Idag avgjorde han det nemlig. Og han er bare 25 år!

Når LA setter i gang får idolet ditt noe å måle seg mot, og akkurat et slikt punkt trenger "vi" for å beholde interessen for en sport som i de senere år har sykla SEG SELV rett i grøfta!?

Joda. Men for øyeblikket er Contador sjefen. LA vil alltid være den egentlige sjefen. Men med Contador OG LA på samme lag. Det tviler jeg på at går bra.... Men vi får se. Man vet aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...