TurtelWar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Har noen peiling på om det er noen butikker ( Mekk, Elkjøp, Elprice, Expert?) som selger små USB- kjøleskap over disk? Gidder ikke å bestille over nettet! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Teknikmagasinet har Har de butikker i nærheten av Bergen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror det er en på Lagunen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor gidder du ikke bestille på nettet? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Er ikke 18.. Men noen butikker nært sentrum? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 De har på Lagunen ja. Kjøpte der for noen dager siden, men må ned å bytte det siden det blir varmt istedet for kaldt. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) De har på Lagunen ja.Kjøpte der for noen dager siden, men må ned å bytte det siden det blir varmt istedet for kaldt. Lagnunen er vell ikke akkurat sentrum..Ligger vell oppe med flyplassen? Correct me if I am wrong FORRESTEN!! ER ÅPEN FOR Å KJØPE PÅ NETT.. NOEN SIDER DERE ANBEFALER? Endret 18. september 2008 av Quzco Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det ikke sånn med slike små termoskap at det er en bryter for å snu fasen slik at det kan varme opp eller kjøle ned etter behov? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke som jeg fant ihvertfall. Og nei, Lagunen er ikke ved flyplassen, da flyplassen er på Flesland, altså forbi Sandsli og Kokstad. Var nede å skulle få byttet det i dag, men jeg fikk beskjed om at det ikke var meningen at det skulle bli kaldt. Støvet i rommet, varmen i rommet og temeraturen på pc'en gjorde at det ble varmt istedet. (dette stemmer ikke da jeg har en kompis som har likt kjøleskap, som blir kaldt) Selv synes jeg at det var litt frekt av fyren bak kassen å si at vi hadde støvete hus.. menmen.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sånn lite USB kjøleskap med plass til 1 boks? Isåfall vil jeg si spar penga dine. Boksen holdes ikke kald i det heletatt. Litt kaldere enn om den stod i rommet utenfor, men liten effekt ellers. Er det derimot ett slikt som tar en sixpack, med aktive kjøleelementer, så er jeg forbauset over at det går på usb, men det er nå så. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror nok at han skal ha det til snus, men ok. Så lenge du har en boks i, og metallplaten i bunnen av kjøleskapet blir kald, føres jo kulden oppover i metall-boksen, så den skal bli en del kaldere enn romtemperatur. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Teknikmagasinet finnes også på Åsane storsenter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror nok at han skal ha det til snus, men ok.Så lenge du har en boks i, og metallplaten i bunnen av kjøleskapet blir kald, føres jo kulden oppover i metall-boksen, så den skal bli en del kaldere enn romtemperatur. Såvidt jeg kan se er det snakk om en kjøleribbe og en vifte...Kanskje om det hadde vært ett peltier element inni der... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 "Kjøleskapet" på teknikmagasinet går vel på papiret ned til rundt 8 grader. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Teknikmagasinet finnes også på Åsane storsenter. Får se om eg får dratt og kjøpt det imorgen.. Kjekt å ha til lan imorgen kveld, når det er deilig med litt kald og god snus Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Til det jeg og kjøpte det, når jeg skal på ByLAN Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Til det jeg og kjøpte det, når jeg skal på ByLAN Ingenting er så godt som en kald snus nei :dribble: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ikke 18.. Men noen butikker nært sentrum? De fleste nettbutikker har mulighet for postoppkrav, da trenger du ikke være over 18 Lenke til kommentar
kriskriskris Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke 18.. Men noen butikker nært sentrum? De fleste nettbutikker har mulighet for postoppkrav, da trenger du ikke være over 18 Kan du gi link til et par butikker som selger snus på postoppkrav? *sikle, sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå