cesar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skal kjøpe meg Star Wars: The Force Unleashed når den kommer ut, men til hvilken konsoll? Da vil jeg veldig gjerne ha anbefalinger fordi det er en konsoll med bra grafikk eller det er en konsoll som har fått kule ekstra muligheter osv. Valgene er PSP, Wii eller PS2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 TFU til Wii har dual mode (multiplayer), tror kanskje PSP-utgaven også har det. Spillet skal være veldig forskjellig på disse konsollene fra Xbox 360 og PS3 utgavene, så det er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Lurer også på hvilken versjon jeg skal kjøpe, PS3 eller 360? Har prøvd demoen på PS3, men er ikke på nett med 360'n, og lurte da på om det er noen som har prøvd til begge konsollene. I så tilfelle; hvilken kontroll er best til spillet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lurer også på hvilken versjon jeg skal kjøpe, PS3 eller 360? Har prøvd demoen på PS3, men er ikke på nett med 360'n, og lurte da på om det er noen som har prøvd til begge konsollene. I så tilfelle; hvilken kontroll er best til spillet? Det er samme spillet. Hvilken kontroll som er best er smak og behag, og gidder ingen fanboy-krig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Syns det er bedre AA på PS3 utgaven men, så liker jeg kontrollene best på PS3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Spørsmålet er om den manglende AA'en merkbar overhodet for andre enn deg. Slik som i Skate var det jo stort oppstyr på nettet om at PS3 versjonen hadde bittelitt mer AA om man zoomet inn et par ganger (fakta, det var bilder og alt mulig!). Men til syvende og sist var det jo ingen som merket noe til det. Tror nok du kan velge deg den versjonen du vil i ro og mak, begge er så og si identiske. Snakker her om PS3 vs 360, hva Wii osv angår, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En 360-versjon er på vei, og jeg vurderer å skaffe det til DS etterhvert også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En 360-versjon er på vei,Nei? Er det? :!: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 En 360-versjon er på vei,Nei? Er det? :!: Ja... Altså jeg har bestilt det til 360... Du misforstod sikkert Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Xbox 360 er konsollen jeg valgte. Årsak: Den kosta minst. :!: Tror nok den og PS3'en utlikner hverandre på et vis, uten å gå nærmere inn på det. Når lommeboken har sluttet å silblø, kommer jeg nok til å følge Amoreds eksempel, og skaffe det til DS jeg også, så jeg har litt å pusle med på kjedelige reiser. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Tok på begge konsollene og på samme HDTV og sammenlignet demoene, PS3versjonen var litt gråere i fargene enn hos 360 Så da ble det 360 versjonen til meg pga mer farger, bedre håndkontroll og achivements!! Endret 17. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Her har du ein console comparison om av spillene http://www.gametrailers.com/player/40086.html Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tipper jeg får Ps3 versjonen i posten i morgen, ble sendt mandag fra canada! 350 kr må det da være verdt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gleeeeder meg! I dag blir det Star Wars! *piu, piu, woooish* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 For et spill. ble akkurat ferdig. gir spillet terningskast 5.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ferdig med det nå Startet i 7-8 tiden på fredag, og ferdig til ca samme tid i dag. Anledning; mini-lan hos Bobbo. Historien i spillet, og selve spillingen vil jeg skille fra hverandre. Punktum. Historien er veldig god og forandrer på hvordan man tenker ang Star Wars filmene. BIG thumbs up! Selve gameplayet er til tider ganske repeditivt og det blir veldig mye "banke i 10 minuter før han dør". Grunnen til det er fiender som tåler teit mye. De har skrudd opp ant HP på fiendene for å øke vanskelighetsgrad, men det resulterer i noe som til tider kan være ganske drøyt. En stormtrooper tåler ikke 30.000 volt, ti,tjue lasersverdslag og å bli slengt veggimellom bare fordi han har på seg en drakt med ekstra ryggsekk. Skulle man i alle fall tro. Men utenom de enkelte irriterende fiendene så er spillet bra! Grafikken er ikke noe annet en rimelig fantastisk. Alt er detaljert til tusen og ingenting oppfattes som merkelig. Ansiktene til mange av personene f.eks, virker mer virkelighetstro enn mange andre spill som har satset på ansiktsanimasjoner. Alt passer fint sammen, og de forskjellige stedene man besøker ser ut til å virkelig være virkelige steder og planeter. Lyden er selvfølgelig top-notch, som mye er når det kommer til Lucas. De velkjente Star Wars låtene og god voiceacting hele spillet igjennom, er med på å trekke snittet opp. Utseendet og historien til spillet er nydelig, men dessverre rekker ikke gameplayet opp til en del andre spill i sjangeren. Absollutt ikke noen ny God of War, men absolutt et kjøp jeg aldri vil angre på. 7/10. Lenke til kommentar
LordJerec Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har runda spillet for en stund siden selv, digga spillet, men jeg synes det mangler multiplayer del... Skulle så gjerne ha hatt denne muligheten... Hadde ikke det vært tøft da folkens og spille online mot hverandre? Man kunne her ha valgt: Eksempelvis Darth Vader. Luke Skywalker, selvom sånn som de har gjort på den addonen blir litt feil etter min mening da. Jeg har forsåvidt ikke prøvd den ut, men ut i fra det jeg leste om addonen på xbox marketplace, så kunne man velge mellom en del nyere characters fra filmene blant annet. Blir litt feil spør dere meg... Hadde alikevel vært kult med multiplayer del. Ikke sant? Jeg ville personlig valgt det til 360, men så har jeg mye i mot PS3 og da. Sony produkt, blæh!? Og jeg digga spillet... Så sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har runda spillet for en stund siden selv, digga spillet, men jeg synes det mangler multiplayer del... Skulle så gjerne ha hatt denne muligheten... Hadde ikke det vært tøft da folkens og spille online mot hverandre? Man kunne her ha valgt: Eksempelvis Darth Vader. Luke Skywalker, selvom sånn som de har gjort på den addonen blir litt feil etter min mening da. Jeg har forsåvidt ikke prøvd den ut, men ut i fra det jeg leste om addonen på xbox marketplace, så kunne man velge mellom en del nyere characters fra filmene blant annet. Blir litt feil spør dere meg... Hadde alikevel vært kult med multiplayer del. Ikke sant? Jeg ville personlig valgt det til 360, men så har jeg mye i mot PS3 og da. Sony produkt, blæh!? Og jeg digga spillet... Så sånn er det med den saken. Delvis veldig enig med deg der du Men alle har jo en oppfattning av hva man mener er bra og dårlig Likevel 1 ting som skiller de digger 360 hehe... føler meg fornøyd med den liksom ** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå