Gå til innhold

Star Wars. The Force Unleashed! Til hvilken konsoll?

cesar

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg Star Wars: The Force Unleashed når den kommer ut, men til hvilken konsoll? Da vil jeg veldig gjerne ha anbefalinger fordi det er en konsoll med bra grafikk eller det er en konsoll som har fått kule ekstra muligheter osv.

Valgene er PSP, Wii eller PS2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer også på hvilken versjon jeg skal kjøpe, PS3 eller 360? Har prøvd demoen på PS3, men er ikke på nett med 360'n, og lurte da på om det er noen som har prøvd til begge konsollene. I så tilfelle; hvilken kontroll er best til spillet?

Det er samme spillet. Hvilken kontroll som er best er smak og behag, og gidder ingen fanboy-krig.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om den manglende AA'en merkbar overhodet for andre enn deg.

Slik som i Skate var det jo stort oppstyr på nettet om at PS3 versjonen hadde bittelitt mer AA om man zoomet inn et par ganger (fakta, det var bilder og alt mulig!). Men til syvende og sist var det jo ingen som merket noe til det.

Tror nok du kan velge deg den versjonen du vil i ro og mak, begge er så og si identiske.

Snakker her om PS3 vs 360, hva Wii osv angår, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Xbox 360 er konsollen jeg valgte. Årsak: Den kosta minst. :!: Tror nok den og PS3'en utlikner hverandre på et vis, uten å gå nærmere inn på det. Når lommeboken har sluttet å silblø, kommer jeg nok til å følge Amoreds eksempel, og skaffe det til DS jeg også, så jeg har litt å pusle med på kjedelige reiser. ;)

Lenke til kommentar

Ferdig med det nå

Startet i 7-8 tiden på fredag, og ferdig til ca samme tid i dag. Anledning; mini-lan hos Bobbo.

Historien i spillet, og selve spillingen vil jeg skille fra hverandre. Punktum.

Historien er veldig god og forandrer på hvordan man tenker ang Star Wars filmene. BIG thumbs up!

Selve gameplayet er til tider ganske repeditivt og det blir veldig mye "banke i 10 minuter før han dør". Grunnen til det er fiender som tåler teit mye. De har skrudd opp ant HP på fiendene for å øke vanskelighetsgrad, men det resulterer i noe som til tider kan være ganske drøyt. En stormtrooper tåler ikke 30.000 volt, ti,tjue lasersverdslag og å bli slengt veggimellom bare fordi han har på seg en drakt med ekstra ryggsekk. Skulle man i alle fall tro.

Men utenom de enkelte irriterende fiendene så er spillet bra! Grafikken er ikke noe annet en rimelig fantastisk. Alt er detaljert til tusen og ingenting oppfattes som merkelig. Ansiktene til mange av personene f.eks, virker mer virkelighetstro enn mange andre spill som har satset på ansiktsanimasjoner. Alt passer fint sammen, og de forskjellige stedene man besøker ser ut til å virkelig være virkelige steder og planeter. Lyden er selvfølgelig top-notch, som mye er når det kommer til Lucas. De velkjente Star Wars låtene og god voiceacting hele spillet igjennom, er med på å trekke snittet opp.

Utseendet og historien til spillet er nydelig, men dessverre rekker ikke gameplayet opp til en del andre spill i sjangeren.

Absollutt ikke noen ny God of War, men absolutt et kjøp jeg aldri vil angre på.

7/10.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har runda spillet for en stund siden selv, digga spillet, men jeg synes det mangler multiplayer del... Skulle så gjerne ha hatt denne muligheten... Hadde ikke det vært tøft da folkens og spille online mot hverandre? Man kunne her ha valgt:

Eksempelvis

Darth Vader.

Luke Skywalker, selvom sånn som de har gjort på den addonen blir litt feil etter min mening da. Jeg har forsåvidt ikke prøvd den ut, men ut i fra det jeg leste om addonen på xbox marketplace, så kunne man velge mellom en del nyere characters fra filmene blant annet. Blir litt feil spør dere meg...

Hadde alikevel vært kult med multiplayer del. Ikke sant?

Jeg ville personlig valgt det til 360, men så har jeg mye i mot PS3 og da. Sony produkt, blæh!?

Og jeg digga spillet... Så sånn er det med den saken. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har runda spillet for en stund siden selv, digga spillet, men jeg synes det mangler multiplayer del... Skulle så gjerne ha hatt denne muligheten... Hadde ikke det vært tøft da folkens og spille online mot hverandre? Man kunne her ha valgt:

Eksempelvis

Darth Vader.

Luke Skywalker, selvom sånn som de har gjort på den addonen blir litt feil etter min mening da. Jeg har forsåvidt ikke prøvd den ut, men ut i fra det jeg leste om addonen på xbox marketplace, så kunne man velge mellom en del nyere characters fra filmene blant annet. Blir litt feil spør dere meg...

Hadde alikevel vært kult med multiplayer del. Ikke sant?

Jeg ville personlig valgt det til 360, men så har jeg mye i mot PS3 og da. Sony produkt, blæh!?

Og jeg digga spillet... Så sånn er det med den saken. :D

Delvis veldig enig med deg der du :)

Men alle har jo en oppfattning av hva man mener er bra og dårlig :)

Likevel 1 ting som skiller de digger 360 hehe... føler meg fornøyd med den liksom **

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...