NoCoffeeMan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei! Fikk tilsendt wap og mms oppsett av onecall til telefonen min, men ser det ligger 3 stykk wap oppsett og 2 stykk mms oppsett på telefonen min nå. Har litt problemer med mms sending også, så jeg tenkte det kunne ha noe med dette å gjøre. Noen som vet hvordan man fjerner disse oppsettene? Lenke til kommentar
NoCoffeeMan Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Bump :o) Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det skal være mulig å slette disse oppsettene altså. Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Beklager et dårlig svar altså... men husker ikke hvor man finner de innstillingene på Nokia. Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Beklager et dårlig svar altså... men husker ikke hvor man finner de innstillingene på Nokia. Velg (har tlf på engelsk, vant til det): Tools->Settings->Connections->AccessPoints Har ser du alle. Velg og trykk C (slett og bekreft). Lykke til! Lenke til kommentar
NoCoffeeMan Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 ]Velg (har tlf på engelsk, vant til det): Tools->Settings->Connections->AccessPoints Har ser du alle. Velg og trykk C (slett og bekreft). Lykke til! det funka tuse takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå