BMW520ia Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hei jeg har tenkt til å ha 4 skjermer på to skjermkort, men jeg har bare 1 pci express x16 og 2 pci express x1, eller går det ann å ta å sette et skjermkort til pci express x16 til en pci express x 1 kontakt. og jeg lurer på om jeg kan kjøre fire skjermer på 2 forselige skjermkort som foreksempel 1 på pci exprss x16 og 1 på pci express x1 på forhånd takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 I ditt tilfelle vil jeg si nei.. Dessverre. Lenke til kommentar
BMW520ia Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 I ditt tilfelle vil jeg si nei.. Dessverre. ok takk for svar Lenke til kommentar
BMW520ia Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 I ditt tilfelle vil jeg si nei.. Dessverre. du tror ikke det funker selv om det er samme merke fks nvidia Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) hei jeg har tenkt til å ha 4 skjermer på to skjermkort Det skal normalt ikke være et problem. men jeg har bare 1 pci express x16 og 2 pci express x1, eller går det ann å ta å sette et skjermkort til pci express x16 til en pci express x 1 kontakt. Her dukker et problem opp. Selve PCIe-standarden skal støtte det du ønsker, men i praksis har jeg bare sett étt hovedkort som gjør det. Dine alternativer er altså å kjøpe ett PCIe x16 skjermkort samt ett med enten PCIe x1 eller PCI. og jeg lurer på om jeg kan kjøre fire skjermer på 2 forselige skjermkort som foreksempel 1 på pci exprss x16 og 1 på pci express x1 I teorien ja. Endret 9. september 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
BMW520ia Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 hei jeg har tenkt til å ha 4 skjermer på to skjermkort Det skal normalt ikke være et problem. men jeg har bare 1 pci express x16 og 2 pci express x1, eller går det ann å ta å sette et skjermkort til pci express x16 til en pci express x 1 kontakt. Her dukker et problem opp. Selve PCIe-standarden skal støtte det du ønsker, men i praksis har jeg bare sett étt hovedkort som gjør det. Dine alternativer er altså å kjøpe ett PCIe x16 skjermkort samt ett med enten PCIe x1 eller PCI. og jeg lurer på om jeg kan kjøre fire skjermer på 2 forselige skjermkort som foreksempel 1 på pci exprss x16 og 1 på pci express x1 I teorien ja. takk for svar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ellers kan det være verd å nevne at Vistas drivermodell gjør at dersom du bruker to kort av forskjellig produsent ( muligens også litt mer begrenset i noen situasjoner ) mister du et par av mulighetene f.eks XP gir deg. http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Displ...del#Limitations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå