o_s_t_e_n Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Jeg mistet mobilen(3310) min på søndag, og så lurer jeg på om det er mye å gå igjenom, eller noen som har hatt problemer med å få dekket tapet av mobilen med NetCom sin totalforsikring. Noen som vet om pengene som evt. var på youngtalkkontant abo. fortsatt er der når man får nytt sim kort av teleleverandøren? kanskje litt teit spørsmål, men greit å være sikker på saker så man kan roe seg litt ned... Arne Robert Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 forsikring gjelder ikke med kontantkort,ivertfall ikke med telenor. du må anmelde forholdet og skrive skademelding til selskapet. det finner du på netcoms sider. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 er ikke noe problem, pengene på kortet er der fortsatt når du får deg nytt kort, så nå er det bare for deg å finne en ny telefon! Lenke til kommentar
o_s_t_e_n Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Hvorfor tror du jeg skriver et innlegg her om forsikringsdekkning hvis jeg ikke har forsikring fra før av og mistet mobilen? Jeg har netcom youngtalk, tidligere kalt flex, og det har jeg forskikring på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå