HemiCuda Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg har problemer med og finne frem på forumet.... jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette... så jeg bare slenger det inn her på søppel.... er det lov og bruke et bilde i signaturen?? og hvor på forumet står reglene for slike ting...?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 nei du kan ikke det og se til venstre så står det RETNINGSLINJER OG NETTIKETTE. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 var bare det jeg ville vite.... takker Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). Bør og skal er to forskjellige ting for meg da... Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 nå ser jeg linkene til Retningslinjer og nettikette.... de viste ikke på theme'en jeg brukte Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvilket theme var det? hvis det er det ene overklokking.no themet så holder jeg på å "tilberede" det litt fremdeles. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Dere må vel lage et nytt om ok.no skal ha nytt design uansett ? Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hvilket theme var det? hvis det er det ene overklokking.no themet så holder jeg på å "tilberede" det litt fremdeles. var @mobil themet.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dere må vel lage et nytt om ok.no skal ha nytt design uansett ? ligger 2 design ute nå, jobber med det ene men det er på plass :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå