henniing Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Heisann lyden min fungerer ikke i IE/Opera, har testet facebook og youtube og div andre sider og det er null lyd. Fungerer heller ikke i Ventrilo og msn-tlf. Hva kan jeg gjøre`? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan starte med å fortelle hva slags operativsystem du har, hvilket lydkort, og om lyden har fungert før, samt hvilke ting du har prøvd allerede. Hjelp oss og hjelpe deg Lenke til kommentar
henniing Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har windows XP, lyden fungerer fint i winamp, vlc og winows mediaplayer. Jeg har prøvd og reinstalle Flash og Java men det hjalp ikke. Har også reinstallert lydkort driveren. Har Sound Blaster live 5.1 lydkort! Skjønner ingeting, for to uker siden satt jeg på ventrilo, ringte med msn og så på youtube hele tiden. Kan heller ikke komme på noe spesielt jeg har gjort med pcen siden det. Det er vel det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
henniing Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ingen som vet noe? Savner youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er jo tydelig at du mangler lyd over nett. Har du oppgradert windows? Lenke til kommentar
henniing Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Hmm mulig jeg har tatt windows update, fint at windows fucker... Lenke til kommentar
henniing Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ingen som vet noe jeg kan gjøre? Sykt irr og spille cs uten lyd, sitte på VT uten lyd, sitte og se filmer på youtube uten lyd... Dere tar hintet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Om du ikke har noe viktig på maskinen kan du jo prøve systemgjenoppretting tilbake til den dagen det fungerte Lenke til kommentar
henniing Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 systemgjenoppretting fungerer ikke, har ikke noe lagret dato. Ingen som vet noe? Begynner å bli så sykt lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå