Blabla1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei, jeg har klart å legge inn masse dritt i CSS mappene mine. Fikk så mye til slutt at spillet ble helt ødelagt, så lurer på hvordan jeg sletter dem. For når jeg sletter spillet å installerer det på nytt så ligger akkurat de samme modsa der. Noen som vet hva jeg må gjøre for å slette 100%? Endret 8. september 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du går inn i følgende mappa. C:\Program Files\Steam\steamapps\steam brukeren din\counter-strike source og sletter alt som er i den mappen. så er det bare å starte steam på nytt å innstalere spillet. du kan også fjerne et oppstarts script/fil eller noe sånt som du antakelighvis har lagt til hvilke mod som starter, og så fjerne alle filer som tilhører modder hvis du vet vilke modder du har lagt til. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan også legge til å si at du ikke behøver å laste ned HELE spillet, selve "hovedfilene" ligger i mappen FØR brukernavnet (altså f.eks. Counter-strike source.gcf inneholder alle de viktigste css filene). Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Takk as! Nå ble det uvanlig ryddig, dette tar litt tid å venne seg til hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå