Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hodestups forelsket, men forvirret

Gjest Guest_Alexander_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Alexander_*

Hei:) Er en gutt på 19 år som har falt helt pladask for en jente jeg går i naturfagklasse med noen timer i uken. Det er ca 15 stykker i klassen, og allerede første time merket jeg at hun satt og stirret på meg. Jeg har alltid vært en type som ikke er redd for å ta ordet i klassen, mens de andre sitter og er dritnervøse, og det føler jeg kom godt med i dette tilfellet.

Uansett så stirret hun jevnt og trutt, og innledningsvis flyttet hun blikket og gjorde noe annet de gangene jeg så tilbake på henne. Men etterhvert så sendte hun noen små smil til meg, og jeg smilte tilbake. Etter timen var jeg litt treg på avtrekkeren da jeg pakket sekken, så hun hadde allerede ruslet ut med en venninne. Men da jeg støtte på henne i gangen rett før en time litt senere, så stirret hun på meg og smilte blidt, men litt sjenert da hun gikk forbi meg.

Samme greia fortsatte dagen etter. Men hun gikk litt tidligere, så jeg gikk ikke anledning til å slå av en prat.

Så var det en uke til neste gang...jeg hadde ikke snakket med henne ennå. Samme greia fortsatte. Det var en blikkveksling jeg ikke hadde sett maken til, selv om jeg har inntrykk av at hun er sjenert. Jeg bestemte meg rett og slett for at "faen, nå må jeg ta kontakt"... Og det gjorde jeg. Senere på dagen stod hun og ventet på noen utenfor skolen. Jeg gikk bort til henne og begynte å prate. OG HUN PRATET SOM EN FOSS. Det var rett og slett ikke fred å få. Hun spurte meg om det meste igrunn. Innmari hyggelig samtale. Så kom selvsagt venninnen hun skulle møte, og det rundet av samtalen. Men hun sa det var hyggelig å snakke med meg.

YES tenkte jeg. Contact established. Men det hun ikke vet er at jeg synes hun er hinsides søt og hyggelig. Og det jeg ikke vet er om dette betyr noe som helst..Dessuten så er jeg RÆVA på å gå videre fra hyggelig konversasjon til noe mer. Jeg har latterlig lett for å komme i kontakt med jenter, enten det er på byen eller på skolen, men evnen til å føre det videre fra hyggelig prat og litt flørting til NOE MER er ikke-eksisterende.

Så jeg sitter og tenker...har jeg noe på gang her? Og hva skal jeg gjøre for å utvikle det.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Alexander_*

Problemet er at jeg vet ikke om jeg tør.....hvis hun ikke er interessert i det hele tatt, så kan det bli skikkelig pinlig ettersom jeg skal gå i klasse med henne nesten et år. Bør jeg kartlegge hvorvidt hun er interessert eller ei FØR jeg foreslår en date? Jeg vet jo ikke om hun liker meg engang...

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg vet ikke om jeg tør.....hvis hun ikke er interessert i det hele tatt, så kan det bli skikkelig pinlig ettersom jeg skal gå i klasse med henne nesten et år. Bør jeg kartlegge hvorvidt hun er interessert eller ei FØR jeg foreslår en date? Jeg vet jo ikke om hun liker meg engang...

Hva har du å tape ;)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke gjør noe kommer du til å angre.

Lenke til kommentar

Jeg driver med dette på skolen selv, men prøver unngå gjøre det folk i klassen. Dessuten er det faktisk få som jeg faktisk ville blitt lurt av der, men poenget er at det kan bli kleint.

Anyways; Du har mer å vinne enn å tape. Du trenger ikke få henne ut enda, du kan starte enkelt med å få telefonnummeret hennes og bli kjent med henne på skolen. Jeg tar telefonnummeret til jenter på skolen.

-

Jeg ber de bare enkelt gi meg deres telefon for å vise de noe morsomt, for så ringe meg selv fra deres telefon. Dette er kiddo's på 16, så de begynner bare le ;)

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...