Gå til innhold

BK: Tidlig ettermiddag

gregor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken bak bildet? En følelse eller fornemmelse har ofte sitt utspring i det ubevisste.

Bildet ga meg en egen fornemmelse. Jeg aksepterer at det ikke gir dette til andre. Jeg hadde ikke lagt ut bildet hvis jeg ikke hadde likt det selv.

Takker for engasjementet.

gregor

Lenke til kommentar

Det er bare et litt misslykket bilde. Det ser vi daglig i BK. Ingen grunn til oppstandelse av den grunn. Abstrakt kunst virker så veldig greit og enkelt for en som mangler erfaring, og da mener jeg ikke bare som fotograf men også som publikum. Dessverre for de som opplever det slik så er det stikk motsatt. Abstrakt foto er noe av det vanskeligste som finnes, for det er så mye som skal stemme før det blir noe annet enn et tilfeldig skudd i mørket.

Lenke til kommentar

Er desverre enige med de andre.

Mye støy, og ikke noe motiv. (en gardin, bilde og en vegg.. Ikke noe interresant i såfall).

Men litt konstruktiv kritikk skal du få; Hva om du prøver å bare få med gardinen, og få den skarp og uten støy. Og bølgete.. Det vil kanskje bli litt mer "kunstnerisk" ?

Lenke til kommentar
Ikke for å holde denne tråden kunstig i live. Men bildet er egentlig ikke abstrakt. Det er et bilde av et rom. Man ser en gardin og en vegg, og man kan skimte et maleri som henger på veggen. Ganske konkret med andre ord.

gregor

Sa du ikke at du prøvde å formidle en følelse? Vil ikke akkurat kalle det konkret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...