gregor Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes lyset ble ganske bra her. Kommentarer? gregor Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eh? Det er veldig støyete, og jeg ser ikke hva motivet skal være her.. Beklager, helbom. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ja? hva er morivet egentlig? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eh? Det er veldig støyete, og jeg ser ikke hva motivet skal være her.. Beklager, helbom. Slenger meg på her. Bildet gir meg ingenting Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mislykket forsøk på noe abstrakt... Til og med ramme oppi venstre hjørnet. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er nok dessverre enig med kommentarene som allerede er gitt.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ser ikke helt hva som er bra i bildet Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Må bare si at tanten min tar 18430 sånne bilder. Hun bruker de riktig nok når hun maler. Får å se fargenyanser, linjer osv. Som et fotografi ga det meg ingenting. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ser at det er et gardin, men jeg tror ikke jeg ser det samme som deg, gregor. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Synes lyset ble ganske bra her. Kommentarer? gregor Jeg tror du har god humor... men jeg ler ikke høyt... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva var tanken bak dette bildet? Tror nemlig ikke at det var noen. Er sjelden at random bilder blir kunst; man må planlegge litt. Ihvertfall mer enn du har gjort her. Lenke til kommentar
gregor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Tanken bak bildet? En følelse eller fornemmelse har ofte sitt utspring i det ubevisste. Bildet ga meg en egen fornemmelse. Jeg aksepterer at det ikke gir dette til andre. Jeg hadde ikke lagt ut bildet hvis jeg ikke hadde likt det selv. Takker for engasjementet. gregor Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er veldig vanskelig å formidle følelser i abstrakte bilder. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sikkert lastet opp feil bilde elns.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tviler jeg på. Tror han hadde merket det etter så lang tid. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er bare et litt misslykket bilde. Det ser vi daglig i BK. Ingen grunn til oppstandelse av den grunn. Abstrakt kunst virker så veldig greit og enkelt for en som mangler erfaring, og da mener jeg ikke bare som fotograf men også som publikum. Dessverre for de som opplever det slik så er det stikk motsatt. Abstrakt foto er noe av det vanskeligste som finnes, for det er så mye som skal stemme før det blir noe annet enn et tilfeldig skudd i mørket. Lenke til kommentar
gregor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ikke for å holde denne tråden kunstig i live. Men bildet er egentlig ikke abstrakt. Det er et bilde av et rom. Man ser en gardin og en vegg, og man kan skimte et maleri som henger på veggen. Ganske konkret med andre ord. gregor Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så du sier at intensjonen med bildet var å fremme gardinen og bildet på veggen? Da har du i så fall bommet totalt på det også... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er desverre enige med de andre. Mye støy, og ikke noe motiv. (en gardin, bilde og en vegg.. Ikke noe interresant i såfall). Men litt konstruktiv kritikk skal du få; Hva om du prøver å bare få med gardinen, og få den skarp og uten støy. Og bølgete.. Det vil kanskje bli litt mer "kunstnerisk" ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ikke for å holde denne tråden kunstig i live. Men bildet er egentlig ikke abstrakt. Det er et bilde av et rom. Man ser en gardin og en vegg, og man kan skimte et maleri som henger på veggen. Ganske konkret med andre ord. gregor Sa du ikke at du prøvde å formidle en følelse? Vil ikke akkurat kalle det konkret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå