Zorlee Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei alle sammen! Jeg er en 18 år gammel gutt/mann (vet ikke lenger hva jeg skal kalle meg, haha). Dette året skal jeg ta meg et friår og bo hjemme i Stavanger. Jeg har lyst å skaffe meg en jobb som jeg kan trives i. Jeg kunne godt tenkt meg å jobbe ca. 3 dager i uken (8-16 eller noe i den duren), og lurer på om dere har noen tips til noen jobber som kan passe for en gutt som vil jobbe dagtid og som samtidig ikke vil jobb 100%. Jeg har nemlig lyst å kombinere denne jobben med en del spilleoppdrag (jeg er musiker!), og ønsker å reise mye (hence the job, hehe), så jeg lurer på hva dere kan anbefale? Jeg har tidligere jobbet lenge i Ark Bokhandel, og jeg har også jobbet som trommepedagog og i dagligvarebutikk. Dagligvarebutikkjobbing er ikke høyt på ønskelista, men vanlig varesalg er greit (ala bokhandel, cdbutikk o.l.) Vet dere om noen greie butikker, hvor det går an å ha ca. den arbeidstiden jeg ønsker? Evt. vet dere om bemanningsbyrå ala Manpower kan fikse noe som dette? Har kun jobbet prosjektbasert for Manpower før, men ønsker meg nå en fast jobb, med mulighet for å ta en uke eller to fri for å reise innimellom. Alle tips, triks og vise ord er av interesse! Help a brother out =) Zorlee... Lenke til kommentar