helvete111 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 heregud så vanskelig sang å spille. får helt noia når jeg ser på tabsen.. Noen som har en lettere tabs for denne sangen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 http://www.ttabs.com/tabs.php?id=28052 Blir ikke enklere, med mindre du vil spille feil Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tabs er ikke gitt for alle, akkorder kan i mange tilfeller være enklere å bruke i vanlige sanger. Akkorder for "tears in heaven" Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) --------------------------|---------------------------| --2-------- --2------- --------- --0----- hvrodan slår jeg denne? E||--------------------|-----------------------------| B||--------------------|--------2h3p2----5-----5--2--| G||--------------------|-----2--------2--4-----4--2--| D||--------------------|-----------------------------| A||--------------------|--0--------------------------| E||----------------0h2-|-----------------4--4-----2--| hvordan spiller jeg 2h3P2 ???? HVA BETRYR P? Endret 8. september 2008 av helvete111 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Den øverste bruker du tommel+peke og ringfinger. 2h3p2 betyr at du spiller 2-båndet, hammer on 3 bånd og pulloff til andre. Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Den øverste bruker du tommel+peke og ringfinger. 2h3p2 betyr at du spiller 2-båndet, hammer on 3 bånd og pulloff til andre. hva erhamme on og pulloff??? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Den øverste bruker du tommel+peke og ringfinger. 2h3p2 betyr at du spiller 2-båndet, hammer on 3 bånd og pulloff til andre. hva erhamme on og pulloff??? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Eh.... Har du spillt lenge? Hvis ikke burde du kanskje ta en tur innom Tom Dooleys Gitarskole... Tabs i seg selv er ikek vanskelig, men du må kunne litt teori, og vite hva de forskjellige tingene som hammer/pulloff, bend og tapping osv. er... Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Eh.... Har du spillt lenge? Hvis ikke burde du kanskje ta en tur innom Tom Dooleys Gitarskole... Tabs i seg selv er ikek vanskelig, men du må kunne litt teori, og vite hva de forskjellige tingene som hammer/pulloff, bend og tapping osv. er... kan tabs men sliter litt med alle tegnene.. har ikke lært alle enda. har du en side man kan lære fra? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kan du ikke gjøre som absolutt alle andre? GOOGLE DET? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 På den annen side, hvis absolutt alle gjorde det, hva skulle vi da med forumet? Dette er faktisk (etter min ringe mening) et forum man besøker for å lære, ikke bare et hvor de som allerede kan skryter av hvor flinke de er. Jeg vil faktisk heller at folk spør her jeg. Da blir det aktivitet i denne kategorien, og vi trekker nye folk hit. Og når folk Googler fram noe så må de gjerne poste det her også, så vi andre kan dra nytte av det. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå