Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

flørt eller sex

Anbefalte innlegg

på nett.. hvordan ser dere på det ?

Sitte forrand dataen og snakke med andre jenter og vise diverse ting av seg selv.

Skrive kjærlighets dikt til ei dame forde hu har store bryster, langt lekkert hår og er dritt lekker i seg selv.

Ha kotakt med henne over lang tid.

Sette opp egen msn adresse og få kontakt med andre kvinnfolk for spenningen sin skyld.

Holder alt hemmelig ,har kun oversikt selv hvem du prater med.

Flørter og snakkes om å møtes flere ganger. (uvist om det er skjedd)

Snakke med andre damer på sex linjer over sms, avtale på å møtes.

+ å ha kone hjemme som ikke har noen aning på at alt dette skjer da mannen er på jobb-tur.

Hvordan ville du ha reagert om du fant dette ut om din mann / kone??

Endret av Shanara
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det høres helt forferdelig ut å gå bak sin kjæres rygg på en slik måte.

Jeg ville ikke tolerert dette i det hele tatt.

Edit: Jeg ser på telefon-, sms- og nettsex med andre enn partneren som utroskap på samme nivå som utroskap med en annen person enn partneren IRL.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Jeg kjenner hvertfall ingen som holder på sånn. Uansett om de har vært sammen flere tiår eller kun et par år. Kanskje ikke den vanligste tingen å fortelle vennene sine, men ;)

Sånn som jeg ser på mitt forhold, så ville skjult telefonsex og hemningsløs flørting på sånne sider som Nettby, Facebook, sukker osv vært uakseptabelt. Noe annet om man gjør det sammen for spenningens skyld, men sånn det virker på trådstarter er det jo i skjulte former og kun den ene som morer seg med dette.

Lenke til kommentar
Det betyr ikke at det er noe mindre idiotisk og dårlig gjort ovenfor partner(og barn).

Om jeg hadde vært din partner, hadde du blitt kasta på dør så fort jeg fant det ut (:

flott du sier det ,men dette handler faktisk om min mann :thumbdown:

Jeg bare antar det, dersom trådstarter virker litt desperat på å få bekreftelse på at dette er normalt ;)

Ey, forsvant det et innlegg? O.o

sant det, hadde håpet at det var endel mannfolk som svarte her. :yes:

ser dette selv som utroskap.

Tror dere han slutter ??

Lenke til kommentar

Hørtes det ca sånn ut første gang du fant det ut?

Du: Gjør du det igjen så går jeg fra deg.

Han: Ok, jeg lover. Det skal aldri skje igjen.

Og andre gang:

Og tredje gang:

Hmm.. begynner det muuligens å ligne på et mønster her..? :ermm:

Klart han fortsetter, han ser jo at du ikke går uansett! Har har tilogmed eskalert etter at du fant det ut, med å ha tlfsex, istedenfor bare flørting. Han eier jo ikke respekt for deg..

En ting er om man gjør noe dumt en gang. Da kan det kanskje tilgis og fikses, og tilogmed åpne for nye komunikasjonskanaler i forholdet, slik at man får orden på problemet som gjorde at ene parten var villig til å dra det så langt i utgangspungtet.

Men når du sier du går om det skjer igjen og han likevel fortsetter, da verdsetter han deg ikke særlig høyt kan jeg tenke meg.

Dere kan enten snakke sammen. Da mener jeg å kommunisere og faktisk komme til bunns i hva som er galt i forholdet. Eller du kan fortsette å komme med tomme trusler som han vet du ikke gjennomfører uansett. Eller du kan gå. Det hadde jeg gjort, hadde ikke orket å bli tråkket på på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

vi har snakket om dette ,tro meg!

han har sagt at han har kommet inn i en periode og ville utforske.

første gang sa jeg at jeg ikke ville se ham, men han bad på sine knær..dette er 11 år siden.

andre gang, det er ca 1 år siden- da "kjedet" han seg forde han var på jobb tur, og jeg var ikke med.

(skal jeg bare være god nok hjemme?)

siste gang var da han var på tur igjen.. sa til ham at nå var det nok og hev ham ut!

Men han kom tryglene tilbake og jeg tilgav ham.

Har tross alt barn sammen og jeg vil at dette skal ordnes opp i. men nå vet han, skjer det igjen kan han bare holde seg borte!

Vi har hatt samtaler med "gud & hvermann" om dette, så håper han har skjønt å ille dette er.

Men han sier at dette er kun for han sin egen dumhet!

Lenke til kommentar

var vist ikke pålogget.

Og andre gang:

Og tredje gang:

nei det var ikke akuratt slik.

men det har jo holdt på en stund nå da :(

Lenke til kommentar

bunkers70: Det høres ut som om du ikke gir han det han trenger i et forhold. Og at han er for pysete til å si i fra og gjøre det slutt og istedet er drittsekk nok til å være utro.

Gjør det slutt og finn deg en partner du kan kommunisere med. Kommunikasjon har tydeligvis brutt totalt sammen i forholdet deres, om den var tilstede fra starten av i det hele tatt..

Lenke til kommentar
En gång är ingen gång, två är lika med noll.

Kom och lär dig samvetets ekvation.

Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.

Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation.

Otrohetens fader, han måste varit ett geni,

skapade en vattentät och hållbar filosofi.

För händer det en tredje gång att du hamnar lite snett,

är det bara att börja räkna om, från nummer ett.

ser ut som han følger björn rosenström..

Kast han ut... Han er utro..

Lenke til kommentar

Først til trådstarter om han er utro; Ja, han er det i de flestes øyne. Du er også usikker på om han hatt sex med disse jentene han treffer. Hvorfor treffer han disse jentene i utgangspunktet? Jeg vil anta, som deg om jeg har forstått deg rett, at han har hatt sex med dem.

Fra mitt synspunkt ville det vært greit om dama snakket med ukjente på nett. Jeg hadde synes det var spesielt, men helt greit. Hadde hun møtt en hun snakket med på nett uten at jeg var med, eller uten at jeg visste om det, ville jeg selvsagt mistenkt henne for å være utro. Nå har ikke min samboer og jeg barn, så et et eventuelt brudd ville vært "lettere" for oss. Nå er ikke det en problemstilling for meg uansett.

For din del er det litt værre. Jeg vil foreslå ekteskapsrådgivning. Om du ikke ønsker det selv, så prøv for barnas del. På en annen side, om du vet du aldri kan bli lykkelig med fyren igjen, er det bare å separere seg.

Lenke til kommentar
bunkers70: Det høres ut som om du ikke gir han det han trenger i et forhold. Og at han er for pysete til å si i fra og gjøre det slutt og istedet er drittsekk nok til å være utro.

Joda, vi har det skjønner du.

Vi har den beste sexen du kan tenke deg, vi snakker ut om alt og vi er flinke til å

være sammen,alene & med barna!

Først til trådstarter om han er utro; Ja, han er det i de flestes øyne. Du er også usikker på om han hatt sex med disse jentene han treffer. Hvorfor treffer han disse jentene i utgangspunktet? Jeg vil anta, som deg om jeg har forstått deg rett, at han har hatt sex med dem.

Vet ikke om han har hatt sex med dem, han sier nei, men vet ikke 100%

Han sier han snakker med dem, bruker nettet,osv .. for de han syndtes det er pirrende

og er nyskjerrig.

Han kunne fått lov til å være så nyskjerrig som bare mulig om jeg bare fikk lov til å bli med, men der er

han nok litt for sjenert enda. Selv om vi finner på ganske mye rart & nytt både i senga og andre steder!

Det pirrer ham nok bare når han er på jobb-turer, han oppfører seg ikke slik her hjemme. Vil han knulle,får han det!

Pgr av livshistorien vår vil jeg ikke hive ham ut,men har sagt det gang på gang at om det skjer igjen,hiver jeg ham ut.

Vi har snakket om dette KJEMPE masse og tror nå at han skjønner alvoret i vårt ekteskap & våre barn.

Tror kanskje han også har vokst litt siden sist!

Håper jo på det selv at dette er siste gang, men inderst inne sitter jeg vel egentlig bare å venter på at han gjør det igjen.

Joda, stoler litt på ham, men det er faen ikke enkelt når han har skuffet meg så mye som han har gjort de siste årene.

Tror han er medlem her inne forresten, men vet ikke hva han kaller seg- Håper han gidder en dag å lese dette, og se her også at dette tar noe så jævlig't på!

tankene svirrer rundt i hodet på meg hele tiden. er usikker på vårt forhold,men foreløpig står det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...