Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei! Min flinke far klare å innstallere nytt modem i dag, uten å skrive ned nettverksnavn og passord. Dermed får jeg ikke endret passordet. Kan noen hjelpe meg med å finne det på et vis? Ett eller annet program som kan brukes? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg mener at situasjonen din er meget tvilsom. Grunnen til det er følgende: Du kan resette modemet fysisk OG den originale koden ligger på internet, bare google så får du det originale passordet. Noe annet tror jeg ikke noe vil hjelpe deg med siden det er ulovlig å bidra til kriminelle situasjoner. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Kan du ikke sende en PM? Kan vel ikke på noen måte være ulovlig å finne ut av passordet på mitt eget modem? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Evt, om du har det fra telenor, så står ssid og wep/wpa på undersiden av modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå