Gå til innhold

onkyo, ukens tilbud Netshop.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om spørsmålet ditt er: er onokyo et kjent, veletablert merke som står for kvalitetsprodukter så er svaret ja.

Det er ikke et billig nytt merke av typen united el., men en produsent som har laget forsterkere i svært mange år. Hvor mange tør jeg ikke svare på uten å sjekke wiki, men der stod det at de hadde vært i bussinessen siden 50-tallet.

Husker bla en kammerat av meg på 80-tallet hadde onkyo høyttalere.

Når det gjelder den konkrete forsterkeren kan jeg ikke gjøre annet enn å google. Ser onkyo selv henviser til noen best i test på sine hjemmesider:

http://www.eu.onkyo.com/products/product_e...08_5935286.html

Det er nok helt sikkert ikke et bomkjøp det der nei.

Lenke til kommentar
Hvordan høyttalerer er det du har da?

Den kan være så god den bare vil, men kan fortsatt låte dårlig med dine høyttalere.

Har ingen høyttalere enda, har planer om å kjøpe meg 2 gulvhøyttalere og en surroundforsterker ganske snart.. Har ikke bestemt forsterker enda, men vurderer sterkt å kjøpe et par dynavoice F6 eller M65, bor i blokk så er ikke nødvendig med ekstremt mye lyd ;P

Lenke til kommentar

Onkyo's receivere er veldig bra spør du meg. Jeg har i lang tid hatt Onkyo, og det har har hele familien egentlig hatt, ettersom jeg hadde veldig grei tilgang til dem.

Helt klart et produkt du bør ta en titt på, spesielt til den prisen. Ellers kan du faktisk ta en titt på AVR155 fra Harman / Kardon

Selv sitter jeg med Onkyo 805 til mine Jamo D830.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...