YoMoFo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei Vet at det finnes masse tråder om dette fra før av, men trenger bekreftelse: Har planer om å kjøpe meg et knokejern fra www.security-wiazrd.net, men lurer på om jeg kan få denne tilsendt uten at den går gjennom tollen og uten at jeg blir tatt? http://security-wizard.net/nabrknbl.html Frakten koster 25$. Så det blir 35$ totalt. Endret 8. september 2008 av YoMoFo Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Indikerer det at du er redd for å bli tatt, at de er ulovlige i Norge? i såfall så har du ikke lov til å diskutere dette på forumet. Om de ikke er ulovlig, hva gjør det om de går gjennom tollen? offtopic: uuuuu du er så gangster! ( ) Lenke til kommentar
bolern Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Alt som blir sendt fra utlandet, med en maksimum verdi på 200 kroner, blir ikke tollpålagt, mener jeg på. www.toll.no - Dessuten så koster det deg ca. 175 kroner så jeg ville prøvd meg fram. Men knokejern er forbudt i Norge, ser politiet deg med det så blir det beslaglagt og du får ei fin lita bot Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvis slike ting er forbudt i norge, så er saken grei, og råd om import av det er ikke lov å diskutere på forumet. tråden raportert. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tråden stenges da den omhandler import av ulovlige våpen, altså brudd på norsk lov. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg