Filosof Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har et brennende ønske om å lage en kortfilm som inneholder filmklipp fra masse ulike filmer, som inneholder referanser til Norge eller det norske språk. Eksempler på dette: 1. I en Simpsons episode forteller Lisa at hun var i et forhold med en nordman. Men forholdet sluttet når han dro tilbake til Norge. 2. I "Total Reecall" tar hovedpersonen en Taxi. Taxisjåføren plystrer Norges nasjonalsang. 3. I en Futurama-episode drar roboten Bender opp en arm fra et lik hvor det står: Norwegian Primeminister. (Han hadde drept han og stjålet jobben hans) Vet du om flere slike referanser? Vær så snill og del dem med meg - og send meg gjerne link hvis det ligger et klipp av dette på nettet. Masse hilsener: En ivrig norsk filmskaper Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men i jøssenavn https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=487427 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I en Futurama-episode fra første sesong kjøpte Fry en boks med sardiner fra Angry Norwegian. I Hancock får W. Smith se en tegneseriehelt med rød drakt og hammer og sier "Norwegian Homo". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå