Tetanus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Heisann! Jeg har et Asus P5Q PRO hovedkort med denne kjøleren Den passer og alt er bare helt flott, men unntak at jeg gjerne vil koble denne til en viftestyring. Jeg har en Zalman MFC1 til dette formål, problemet ligger i at denne kun støtter 3 pins kontakter. Jeg snakker ikke om en overgang fra molex til 3-pin, men fra en 4-pins viftekontakt til en med 3-pinner. Finnes det en slik overgang? Takk for hjelpen! -Tet Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Heisann! Jeg har et Asus P5Q PRO hovedkort med denne kjøleren Den passer og alt er bare helt flott, men unntak at jeg gjerne vil koble denne til en viftestyring. Jeg har en Zalman MFC1 til dette formål, problemet ligger i at denne kun støtter 3 pins kontakter. Jeg snakker ikke om en overgang fra molex til 3-pin, men fra en 4-pins viftekontakt til en med 3-pinner. Finnes det en slik overgang? Takk for hjelpen! -Tet noe sånt ? vasjogod Endret 9. september 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 noe sånt ? vasjogod Han snakker om en 4 pin viftekontakt, f.eks slik som AMD standard kjøleren har. Ikke molex til 3 pin slik som du linket til. (ta det som et tips;)) Tror ikke du treneger overgang, kan du ikke bare putte 4 pinnen slig at de 3 riktige pinnene er nedig en vanlig 3 pins kontakt. Vil tro det funker i og med at en 3 pin passer i en 4 pin. Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Funker fint med 4pin på 3pin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå