suprimos Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Har fått skole pc, men logget istad av fra skole-domene til en arbeidsgruppe. Kan ikke logge på domene hjemme fra, men vil det gå på skolen eller må jeg snakke med It-ansvarlig? er nå logget på som administrator. Endret 8. september 2008 av suprimos Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du må snakke med IT-Ansvarlig. Han må melde opp pcen din til domenet på nytt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du må få it ansvarlig til å melde pc'en opp i domenet på nytt (jeg jobber på videregående skole med pc-ordning, so I know). Lenke til kommentar
suprimos Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ok, takker for svar Edit: Tar dette lang tid? Endret 8. september 2008 av suprimos Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ok, takker for svar Edit: Tar dette lang tid? Å melde opp maskinen på domenet på nytt? Nei, det tar maks 1min +omstart av maskinen Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 skjønner ikke hvorfor du meldte den ut av domenet? du kan jo logge på pcen uten å logge inn på domenet når du er hjemme.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 skjønner ikke hvorfor du meldte den ut av domenet? du kan jo logge på pcen uten å logge inn på domenet når du er hjemme.. Hvis jeg skal gjette villt, fikk han ikke til fildeling. Men ... jeg gjetter villt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå