roddis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har hatt veldig mye linjeavbrudd i sommer, "xdsl linestate down" står det i loggen på modemet(Speedtouch 780). I begynnelsen koblet det ut hele døgnet hvert tredje minutt. Jeg har meldt feilen til Telenor nå 11 ganger, de har satt ned farten og reparert på linja sier de. Det har blitt betraktelig bedre, men har fortsatt perioder der det kobler av mye. Telenor sier nå plutselig at det er software feil på modemet og at det bare er å vente på oppdatering så skal det bli bra. Har prøvd med et annet modem men får samme feilen på det(speedtouch 546) Noen som har noe erfaring med denne type feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå