kesse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Emnetittelen sier vel det meste. Skal bestille meg en Asus eee, hadde tenkt til å hente den på Oslo S i morgen, men får ikke opp det som et alternativ i utsjekkingen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Esken er vel for stor for automaten da. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Evt. så er automaten full Lenke til kommentar
Madmax500 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så vidt jeg har forstått har de ikke henteautomat på Oslo S lenger. Var sikkert for få som brukte det, og det skjønner jeg da det jo var dyrere enn vanlig frakt hjem på døra. På Netshop kan man hente gratis, selv om man er avhengig av bil da Lenke til kommentar
AndyCap Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tja, tror nok den var relativt populær tross prisen siden du fikk varene på timer istedet for dager og et par ganger jeg har benyttet den har jeg fått beskjed om at den var full og de måtte legge pakken på postkontoret på Oslo S istedet. I løpet av våren har Posten bygget ut en god del fler henteautomater rundt omkring . http://www.fosna-folket.no/incoming/article1053656.ece og http://dt.no/article/20080327/NYHET/236448388/1099 Kan heller virke som om Posten og Komplett ikke har klart å bli enige om vilkårene etter pilotprosjektet ble avsluttet. Hvilket er synd for oss som liker å få varene så fort som mulig og stadig blir skuffet over utvalget hos lokale butikker. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Henteautomaten i Sandefjord står som oftest med en lapp som sier "I Ustand" på. Kan dette være årsaken? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg lurer akkurat på det samme. Sjekket for et par uker siden og da så jeg at valget for levering i postautomat hadde forsvunnet, samme med infoen under linken "Ulike fraktmåter". Savner det litt, spesielt når det hastet å få en vare. Meget behagelig å få deler samme dag. Har dermed sendt en mail til Komplett og spurt. Lenke til kommentar
AndyCap Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hørte du noe fra komplett når du sendte de mail? Bare litt nysgjerrig. :-) Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er henteautomat ved Majorstua T-bane, men har ikke funnet den som alternativ hos Komplett. Henteautomaten de hadde på Oslo S ble jo etterhvert flytta en etasje ned - og nærmest gjemt bort. Bra tiltak, men tragisk plassering. Lenke til kommentar
AndyCap Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ser ut som den har vendt tilbake hos komplett. Lurer fortsatt på hva som gjorde at den forsvant, men holder en knapp på prisforhandlinger / utpressing. Lenke til kommentar
Jaffaman Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ser ut til at flere automater er åpne for valg også! :) Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var feil med automaten på Oslo S etter hva jeg har erfart selv, så sikkert dette som er grunnen til at den har vært utilgjengelig en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå