Yonaz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, skal ha meg ny bærbar. Hvilken har lengt batteri levetid? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lenovo thinkpad T400 med 9cellers batteri skal klare ca 10 timer. I don't think I have ever used the word "insane" to describe battery life before and there is no doubt that the 14" T400 falls into that category. To get 10 hours of battery life from a notebook this size, most people think you would need a huge battery attached to the bottom of the case, another battery taking the place of the optical drive, and a big battery sticking out the back. With the T400 you can reach 9 hours and 41 minutes with the wireless enabled, screen backlight at 60%, and the laptop in integrated graphics mode using only the 84Wh 9-cell battery. In this situation the notebook is only consuming roughly 8.5 watts of power. In dedicated graphics mode under the same settings battery life falls by exactly 2 hours down to 7 hours and 41 minutes, and power draw increases to 10.5 watts. The 6-cell battery managed 6 hours and 4 hours and 28 minutes respectively. http://www.NotebookReview.com/default.asp?newsID=4569 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Batteriene blir veldig svekket etterhvert uansett, spesielt vis du lader opp feil. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvordan lader du opp feil? Jeg lader bare opp batteriet når det er ca 5-10% igjen av batteriet. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Min Fujitsu Siemens U9200 har fortsatt 2t 30min etter ca. halvt års daglig bruk Ofte batteriet tømmes helt da jeg ikke tar med lader på skolen. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trodde det var slutt på tiden da man kunne lade batteri feil. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trodde det var slutt på tiden da man kunne lade batteri feil. Kan lese denne artikkelen når det gjelder lading da Lader du mobilen riktig? Gjelder laptoper og. Grei å vite for trådstarter og. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 07.08.07 11:14 er jo en 1 år gammel artikkel da... tror det skal mye til for å i stykker et batteri nå om dagen, mye mer enn før iallefall. Men er vel snakk om at batteriet svekker seg minst når det er på mellom 70-40% og ligger kjøligt 0-5grader. Skal man bruke batteriet vil det bli slitt, thats life. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 07.08.07 11:14 er jo en 1 år gammel artikkel da... tror det skal mye til for å i stykker et batteri nå om dagen, mye mer enn før iallefall. Men er vel snakk om at batteriet svekker seg minst når det er på mellom 70-40% og ligger kjøligt 0-5grader. Skal man bruke batteriet vil det bli slitt, thats life. Ser at internettet virker på hotellrommet Bør ikke du være ute å drikke øl nå, ikke sitte på forumet? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Internetten fungerer vettu, nja.. leste faktiskt litt jobb mail også.. få se om jeg videresender noen til deg... dere har vel ikke så mye å gjøre. Fikk også 32" tv og dvd spiller på rommet. I tillegg var det lagt opp til at vi kan koble til pc'en til tven dette er bra. Drikke øl kan jeg jo gjøre fra hvorsomhelst, hvem sier at jeg ikke sitter å drikker litt nå... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Denne skal vare i over 12.5 time iallfall. http://www.dingz.no/php/art.php?id=785723 Så den tilfeldigvis hehe ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå