Nidaroo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei har en bok som tilhørte tipp-tipp oldefaren min, og ettersom den er nokså gammel så er den begynt å dette fra hverandre. Lurer derfor på hvordan jeg skal få lappet sammen denne uten at selve boken blir ødelagt. Er selve bokbindet eller skallet på boken som detter av. Noen sier man kan lime det sammen, med blir det noe bra utav det? Forslag? Beklager, evt feil posting! Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men her har noen snille sjeler samlet linker til både tips og nettbutikker som selger det nødvendige utstyret. Men hvis du er litt mer utålmodig eller veldig redd for boka, kunne det kanskje vært en idé å få en profesjonell til å se på den? F.eks. Julius – Ørenberg bokbinderi AS? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men her har noen snille sjeler samlet linker til både tips og nettbutikker som selger det nødvendige utstyret. Men hvis du er litt mer utålmodig eller veldig redd for boka, kunne det kanskje vært en idé å få en profesjonell til å se på den? F.eks. Julius – Ørenberg bokbinderi AS? Er faktisk en helt maken bok som det er på head(logoen) Ørenberg bokbinderi siden! Men takk for svaR! Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg elsker gamle bøker, så jeg roter i bokkista til bestemor ved enhver anledning! Håper den fine boka di blir frisk! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg elsker gamle bøker, så jeg roter i bokkista til bestemor ved enhver anledning! Håper den fine boka di blir frisk! Koselig å se i gamle bøker og bilder fra da når dine bestemødre og oldeforeldre var unge og spreke, og sto i og hadde det moro! Rart med det, kan liksom ikke se for meg mine besteforeldre som barn, siden jeg aldri har opplevd det. Opplevde de kun som gamle. Men, de er for meg besteforeldre, og de har selv vært et barn, og har selv hatt besteforeldre. Jaja.. Livet går sin gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå