YNWA96 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Pikk putselig en feil med mitt OneCallabonnement i dag.Når folk ringer meg så kommer de til et nummer som ikke er i bruk.Det ble sånn i dag,så i displayet at det plutselig stod "simkortregistrering mislyktes".Ringte kundeservice og de sa at alt så ut til å være ok.Må nå vente til i morgen på svar.Det er helt håpløs kundeservice av OneCall.Hvordan kan dette plutselig skje?Nummer ikke i bruk du liksom.... Endret 10. september 2008 av Nseries Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dumt spørsmål: Kan det hjelpe å skru telefonen av og på igjen? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 du får hva du betaler for.Porter heller til tele sheriff som er mer seriøs. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Min erfaring med Tele 2 er ihvertfall ikke at de er seriøse, heller det motsatte. Edit: Slå telefonen av og på, det skal hjelpe. Eller så har de dekativert nummeret ditt. Endret 8. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Dumt spørsmål: Kan det hjelpe å skru telefonen av og på igjen?Feilen må ligge i systemet da folk får beskjed om at nummeret ikke i bruk,har prøvd å slå av ja.Noen som har vært borti noe slikt,går forøvrig over til Chess på fredag.Forundrer meg ikke at de har avsluttet nummeret mitt tidligere fordi jeg skal porteres bort fra dem. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Portering initieres vel av den nye operatøren, så det er nok Chess som har fu#¤"a opp. -s Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Portering initieres vel av den nye operatøren, så det er nok Chess som har fu#¤"a opp. -s Skal ikke porteres før fredag 12.09.Da må det være OneCall som har kutta meg ut??? Endret 8. september 2008 av Nseries Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hei, har du prøvd som kort i et annet tlf?? Hvis ikke prøv det, sim kort registering kommmer opp på ofte på tlf som er sperret. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal ikke porteres før fredag 12.09.Da må det være OneCall som har kutta meg ut??? Tja, ikke nødvendigvis. Og uansett er det nok ikke noe de har gjort med vilje ;-) Jeg jobbet tidligere som mobilforhandler og har gjennomført tusenvis av porteringer. Som regel er det den nye operatøren som fu%#er opp ved porteringer... -s Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nseries, har du prøvd det nye sim-kortet du fekk frå Chess? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja prøv Chess kortet. Blir spennende og se om du ikke blir uten mobil frem til fredag Lenke til kommentar
poe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pikk putselig en feil med mitt OneCallabonnement i dag.Når folk ringer meg så kommer de til et nummer som ikke er i bruk.Det ble sånn i dag,så i displayet at det plutselig stod "simkortregistrering mislyktes".Ringte kundeservice og de sa at alt så ut til å være ok.Må nå vente til i morgen på svar.Det er helt håpløs kundeservice av OneCall.Hvordan kan dette plutselig skje?Nummer ikke i bruk du liksom.... Kan muligens skyldes at du er over på Telenornettet. Prøv å søke etter tilgjengelige nett, og koble deg opp på Telenor. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Neppe. Både Telenor og Netcom er for tida opne med One Call. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
level9 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Portering initieres vel av den nye operatøren, så det er nok Chess som har fu#¤"a opp. -s Skal ikke porteres før fredag 12.09.Da må det være OneCall som har kutta meg ut??? Er jo mulig at chess porterte deg inn litt tidligere enn de oppga. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Min erfaring med Tele 2 er ihvertfall ikke at de er seriøse, heller det motsatte. Nei, de er sikkert useriøse. De bare leker operatør og ler av alle som får problemer med dem. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Om de ikke ler, så gjør de hvertfall lite og ingenting for å hjelpe de. Selvsagt med forbehold om at de ikke har tatt seg kraftig sammen i løpet av de siste to årene. Tidligere var de hvertfall en versting hva kundeservice gjaldt blant norske mobiloperatører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå