Gå til innhold

OneCall deaktiverte mitt abonnement


Anbefalte innlegg

Pikk putselig en feil med mitt OneCallabonnement i dag.Når folk ringer meg så kommer de til et nummer som ikke er i bruk.Det ble sånn i dag,så i displayet at det plutselig stod "simkortregistrering mislyktes".Ringte kundeservice og de sa at alt så ut til å være ok.Må nå vente til i morgen på svar.Det er helt håpløs kundeservice av OneCall.Hvordan kan dette plutselig skje?Nummer ikke i bruk du liksom....

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumt spørsmål: Kan det hjelpe å skru telefonen av og på igjen?
Feilen må ligge i systemet da folk får beskjed om at nummeret ikke i bruk,har prøvd å slå av ja.Noen som har vært borti noe slikt,går forøvrig over til Chess på fredag.Forundrer meg ikke at de har avsluttet nummeret mitt tidligere fordi jeg skal porteres bort fra dem.
Lenke til kommentar
Skal ikke porteres før fredag 12.09.Da må det være OneCall som har kutta meg ut???

 

Tja, ikke nødvendigvis. Og uansett er det nok ikke noe de har gjort med vilje ;-) Jeg jobbet tidligere som mobilforhandler og har gjennomført tusenvis av porteringer. Som regel er det den nye operatøren som fu%#er opp ved porteringer...

 

-s

Lenke til kommentar
Pikk putselig en feil med mitt OneCallabonnement i dag.Når folk ringer meg så kommer de til et nummer som ikke er i bruk.Det ble sånn i dag,så i displayet at det plutselig stod "simkortregistrering mislyktes".Ringte kundeservice og de sa at alt så ut til å være ok.Må nå vente til i morgen på svar.Det er helt håpløs kundeservice av OneCall.Hvordan kan dette plutselig skje?Nummer ikke i bruk du liksom....

 

Kan muligens skyldes at du er over på Telenornettet. Prøv å søke etter tilgjengelige nett, og koble deg opp på Telenor.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Om de ikke ler, så gjør de hvertfall lite og ingenting for å hjelpe de.

 

Selvsagt med forbehold om at de ikke har tatt seg kraftig sammen i løpet av de siste to årene. Tidligere var de hvertfall en versting hva kundeservice gjaldt blant norske mobiloperatører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...