Delldall Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Har akkurat fått en Inspiron 8200(Standard). Problemet er at jeg klarer ikke å komme meg på internet med den. I spesifikasjonen står det at den har Nettverkskort og Modem. Jeg har ISDN-linje, er det her problemet ligger, er det et ISDN kort jeg må ha? Kan noen hjelpe meg? Hva trenger jeg? Må jeg åpne maskinen og bytte ut kort eller finnes det noe som jeg kan koble til på utsiden. Hva koster et nytt kort til en bærbar, regner med det er ikke det samme som til en stasjonær? Håper noen vil komme med tips om hva jeg trenger!!! Er helt grønn på dette området, så jeg håper på respons her! På forhånd takk! Hilsen Delldall Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For å koble deg opp med ISDN så må du ha et ISDN kort. Det du trenger er en USB adapter som denne her for eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...12&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Delldall Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Takk for kjapt svar! Tittet på denne "dingsen" som du gav meg en lenke til. Har noen sp.mål til: Skal "dingsen" kobles i USB porten, og så en kapel til ISDN-boksen? Eller skal det gå kabel fra modem-porten og inn i denne "dingsen" også? Dumme spørsmål kanskje, men jeg er veeeeelidig grønn på dette området! Hilsen Delldall Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 usb adapteret skal inn i usb port ja.. så skal jo det være isdn ledning fra isdn adapter til usb adapter selvsagt Lenke til kommentar
Delldall Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Så da går kommunikasjonen gjennom USB-porten? Ikke gjennom modemet? Hvor stor hastighet får man på nedlastingen? Delldall Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hastigheten bestemmer ikke USB adapteren da, men internett linja som dere får inn i huset. Men siden det er ISDN så må det vel være 64k nedlastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå