tommy_sn Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei Har et par spørsmål ang. HD PVR mottakeren: Når jeg går inn på tv guide på fjernkontrollen, får jeg alltid opp "ikke tilgjengelig" i det lille vinduet der selve kanalbildet vises. Jeg må så trykke på ok for å få bilde. Dette gjelder alle kanaler. Hva kommer det av? Da jeg kjøpte hd-pvr idag, fikk jeg samtidig med et nytt kort. Skal jeg bruke dette, eller det gamle jeg har? Det nye får jeg opp at jeg ikke har tilgangsrettigheter til noen av kanalene... Hva er siste software-versjon til boksen? Når jeg trykker på i-knappen, så står det at grønn knapp er opptak. Når jeg trykker på den grønne knappen slår boksen seg av..hva er det egentlig som skjer da? Ikkeno? Endret 8. september 2008 av tommy_sn Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Har et par spørsmål ang. HD PVR mottakeren: Når jeg går inn på tv guide på fjernkontrollen, får jeg alltid opp "ikke tilgjengelig" i det lille vinduet der selve kanalbildet vises. Jeg må så trykke på ok for å få bilde. Dette gjelder alle kanaler. Hva kommer det av? Da jeg kjøpte hd-pvr idag, fikk jeg samtidig med et nytt kort. Skal jeg bruke dette, eller det gamle jeg har? Det nye får jeg opp at jeg ikke har tilgangsrettigheter til noen av kanalene... Hva er siste software-versjon til boksen? Når jeg trykker på i-knappen, så står det at grønn knapp er opptak. Når jeg trykker på den grønne knappen slår boksen seg av..hva er det egentlig som skjer da? Ikkeno? Du har fått svar :-) http://avforum.no/forum/satellitt/76659-cd...n-sporsmal.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå