-LarzI- Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12426884 Endret 20. november 2008 av -LarzI- Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du sier du har testa skjermen, og du har ny PSU, men hva med selve skjermkortet? Er det i orden? har du testet det på en annen maskin? Lenke til kommentar
-LarzI- Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Nei, jeg har ikke testa skjermkortet... Har ingen andre pc'er å teste det på... Trur du det er problemet? Forresten... På skjermkortet. På, husker ikke hva det heter, men det du putter inn i hovedkortet, der er det noen tenner som er brukket av, kan det være det? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja det høres jo tvilsomt ut...Høres jo veldig ut som det er det som er problemet. hvor lenge har det vært slik? Vet du at du har gjort noe med skjermkortet slik at noe slikt har skjedd? Lenke til kommentar
-LarzI- Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Det skjedde 18. juni, og nei, jeg veit ikke at jeg har gjort noe... Burde jeg be om nytt skjermkort? Jeg bestilte på Komplett.no og de har 3 års garanti... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvis det skjedde 18. juni og du ahr hatt det problemet siden da så er det jo liten tvil. Da bør du nok få deg et nytt skjermkort ja. Du kan jo prøve å få ett nytt, men det har vel ikke vært sånn hele tia? Det har vel funka en gang!? Men hadde du fikla med det før dette skjedde, slik at det er en mulighet for at det er deg selv som har gjort det? Lenke til kommentar
-LarzI- Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det funka en gang, og jo, jeg har "fikla"... Jeg åpna pc'n fordi noe lagga (husker ikke hva), så når jeg skrudde på funka det ikke... Sannsynligvis kortslutta PSU'n og i tillegg skjermkortet seinere... Jeg får visst bare sende ny e-post til Komplett og be om et nytt skjermkort... Får bare håpe jeg får tilbake et nytt... Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Alt forklarer vel seg selv her... Endret 9. september 2008 av Pinkey Lenke til kommentar
-LarzI- Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 OK. Nå har jeg fått tilbake skjermkortet, det var ikke defekt... Så nå har jeg også sendt hovedkortet fordi de foreslo det, og det har sendt et nytt et, fordi det gamle var defekt... Men jeg har et spørsmål: Nå som jeg har ny PSU og snart nytt hovedkort, Asus M2N68 eller no(hvis det nå funker), må jeg formatere harddisken da for å kunne få ordentlig oppstart? Grunnen til at jeg spør er at jeg har veldig mye inne på harddisken som jeg nesten må beholde... Lenke til kommentar
-LarzI- Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Plis hjelp! Se forrige post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå