Gå til innhold

Bærbar PC til maks 8000 kr. Ønsker 12,1"

B25S

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er på jakt etter en bærbar PC som jeg har planer om å kjøre hackintosh på. Macbook Air blitt litt vel stiv i prisen da dette er den minste datamaskinen til Apple. Så den er helt uaktuell.

Er på leting etter en kompakt og fin datamaskin jeg kan bruke på turer og når jeg er borte eller på besøk hos noen, da jeg ikke er interessert i å ta med min iMac 24" med på tur.

Mine krav til denne datamaskinen er selvfølgelig Intel prosessor og et OK grafikkort.

Den MÅ kunne klare å kjøre World of Warcraft og kanskje Counter Strike Source, da disse er de eneste spillene jeg spiller.

Det trenger ikke å være noen "gamer-PC", men den må fungere og må ikke være noe treige greier - som sikkert mange har vært vitne til.

Vurderer en 12,1" Fujitsu Siemens Amilo PRO, med C2Duo prosessor på 1,6 Ghz som ser veldig OK ut. Men grafikkortet er Intel GMA 950. Er ikke dette grafikkortet litt crappy?

Vil Counter Strike fungere med Intel GMA 950 på Windows XP over Bootcamp?

Takk for at du leste.

Ha en videre fortryllende flott dag.

- asbjohor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow funker helt greit på den med x3100 , men det er så vidt også.. conan takler den ikke..

har prøvd selv, null håp.

men nå er det vel kanskje X3100 det beste du får tak i til slike maskiner..

skulle jeg valgt en 12" til deg hadde jeg klart valgt Multicom Compal JFT00 12.1"

der kan du velge mye av innmaten selv, til 7500kr så blir den ganske bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...