EC Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vi tar en titt på en kjekk gadget for travle forretningsmenn og -kvinner. Les mer Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Min SonyEricsson P1i har samme funksjon, tar bilde, legger alle verdier (navn, tlf, mail) på rett plass og bildet lagres på kontakten i s/h. Dette spretter over til Outlook ved sync der. Men for en oldtimer med drøsser av visitkort er sikkert dette kjekt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Den der var egentlig litt snasn. Men det feteste hadde vært hvis den hadde vært mye mindre, og vært innebygget i en kortholder (multipurpose) og at man kunne brukt den standalone. Man kunne fått et kort, tuppet det inni i noen få sekunder, for å lagre kortet i det interne minnet. Så kunne man etterpå legge det inn i database/outlook via pc når seminaret (eller hva det nå var) hadde vært over. Å scanne gamle visittkort i dag er jo kanskje litt unødvendig også, med tanke på hvordan karriærejaget er i dagens samfunn. Tror jeg har hatt 4-5-6 kontaktpersoner (har seriøst mistet tellinga... vet ikke hvem som er min nåværende kontaktperson en gang) i dell på knapt 3 år nå som et eksempel. Endret 8. september 2008 av JKJK Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Stilig sak, men nytteverdien for mannen i gata er tilnærmet 0. Hvor mange er det som bruker visitkort pr idag og hvorfor skulle man trenge å ha de scannet inn på pc. Man har trolig nummeret og mail adressen til en person allerede i Outlook. Hadde vært stiligere om det f.eks hadde vært en visitkort printer som printer på termopapir Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ser ut som enda en "kjekk å ha sak" for min del, men kan jo ikke hive ut penger på alt heller. Kanskje når jeg blir litt rikere så har jeg enda en gadget og leke meg med. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 - USB-ledningen kan komme i veien Bare for å finne på noe negativt Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det med usb-ledningen kan nok bli litt irriterende i lengden dersom du må skanne samme kortet flere ganger hver gang fordi usb-ledningen gjør at kortet ikke går helt gjennom/gjennom skanneren på riktig tid og bilde blir feil. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror dette er noe av det minst nyttige dere har testet noensinne Lenke til kommentar
kasol Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den skal jeg ha. Har en bråte med kort liggende som har ventet på noe slikt Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 For 1800kr får ein vel ein eit par vanlige scannerar. Og då kan du scanna 20 og 20 visittkort om gangen. Men sikkert topp for dei som har mange visittkort og mykje penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå