Unia Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) . Endret 30. juli 2010 av Unia Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har ikke bestilt bilett enda.. men slår meg på samme toget! er det noen jenter her som joiner? (føler meg litt desperat nå ) PS. jeg er penere enn Unia Lenke til kommentar
amaya Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kjøpte en billett til Sonata Arctica koserten 1. november fordi en venninne sa hun skulle bli med, men nå har hun ombestemt seg, og jeg kjenner ingen andre som kan ha interesse av å dra. Så nå skal jeg komme med et kanskje litt dumt spørsmål. Jeg lurte på om det er noen som vil bli med meg (aller heelst jenter). Jeg bor i møre og romsdal, og jeg er ikke kjent i oslo, og det blir litt kjedelig å være der helt alene. Er 19 år. Ja, uansett. Følte dette ble litt dumt, men samma det. Jeg blir gjerne med! 22 år gammel jente som bor i Oslo Jeg var for sen til å kjøpe billetter og nå er det utsolgt =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå