Gå til innhold

bråkete skjermkort - noen som har en løsning

KNurven

Anbefalte innlegg

Har fått tak i et creative g-force ti 4800se. Eneste problemet som jeg har med det er at det støyer ganske mye. siden resten av maskinen min er meget støysvak så er dette litt irriterende. er det noen her som har et forslag til ny gpu kjøler.

har sett på en Zalman chipset kjøler, heatpipe zm80ahp på www.microplex.no

Er det noen som har testet denne på ti-4800se kort før. Står på microplex at det støtter g-force4 tixxx. men er ikke sikker på det. Kom med forslag til alterntive kjøleløsning på gpu (ikke vannavkjøling)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff så mye forvirring med navn her, skjønner ikke hvorfor nVidia gjorde dette.

4200 + 8xAGP = 4200-8x

4400 + 8xAGP = 4800SE

4600 + 8xAGP = 4800

I tillegg så har POV noen rare navn som jeg ikke kjenner helt til. Men dette er hovedlinjene :wink:

Lenke til kommentar

Hva med å bytte ut vifta med en mer stillegående, og koble på en temperaturstyring av denne? Du trenger sansynligvis ikke vifte så lenge du ikke gamer heftig, og når du gjør det merker du ikke noe til en stillegående vifte. Dersom du synes temperaturstyring er mye mas kan du bare koble på manuell styring, og skru den på når du skal spille. (Du merker fort hvis du har glemt å skru den på, da begynner ting å hakke/henge. Da er det bare å skru den på.) Noen synspunkter på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...