conolo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har planer om å ta de realfagene som jeg ikke hadde på vgs etter jul (2FY, 3MX, 3KJ) på en eller annen skole i Bergen. Er det noen som har tatt opp fag/tar opp fag som vil anbefale meg en? Har hørt om tre forskjellige; Danielsen, Sonans og Akademiet. Noen som kan anbefale/ikke anbafale noen av disse, eller komme med andre forslag til hvor jeg kan få tatt den fagene jeg skal ta? Håper noen kan svare! Takk ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tok 2MX ved Sonans her i Bergen forrige høst. Kan i alle fall anbefale Sonans utifra den erfaringa (god lærer først og fremst, bra opplegg), men vet jo ingenting om de andre skolene, da. Lenke til kommentar
AjaMaja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Søsteren min tok opp realfag på Sonans i Bergen før hun begynte på juss, og hun også anbefaler den skolen. Jeg tror de fremdeles har ledige plasser også, se her: http://www.sonans.no/pg/page?id=55&key=4288 Håper det var litt til hjelp! Lenke til kommentar
Cie Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Danielsen er vel mest anerkjent av de skolene, og får veldig mye skryt rundomkring. Dessuten koster ikke Danielsen noe særlig sammenlignet med de andre (tusen pr fag). På den annen side er Danielsen en veldig populær skole, og for visse fag må du stille deg i kø på natta for å få levert søknad tidsnok. Gjelder spesielt de fagene du nevner... Jeg ville hvertfall søkt på Danielsen, i tillegg til de to andre (som er en del dyrere). Du kan også ta fagene ved AOF Hordaland, billigere enn Sonans det også, men der har de kun kveldsundervisning. Sjekk aof.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå