oeg Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Heisann dere! Jeg trenger hjelp til å fastsette pris på min stasjonære pc som jeg ønsker å selge! Innhold: AMD XP 1800, Abit hovedkort(husker ikke spec, men bra), GeForce3 64mb(400Hz buz)skjermkort, 40 Gb hd, 5.1 høytt, sb live lyd, skanner, 19" crt skjerm, isdn, tastatur & mus, 48x12x10cdrw, ++... Hva tror dere jeg kan ta for den nå når jeg skal selge den? Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hei. Jeg vil tippe en ca 4000-5000 max. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei Hei! Det går jo altid ann på hvem du selger den til da, vet personen mindre om data får du nok mere penger for den, men jeg tror du burde få ca. 6000 - 7000 kr. Kanskje du får mer penger hvis du selger på QXL? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kanskje du får mer penger hvis du selger på QXL? eller kanskje ikke. det hadde kanskje hjulpet med litt mer nøyaktige specs.. hvilket abit-hovedkort, for eksempel. 40gb hd? gammel wd-hd som lager høyfrekvente hvinelyder, eller en seagate som hviner betraktelig mindre? 19" crt-skjerm? hvilket merke, hvilken modell, hvor høy oppløsning og refresh-rate? snakker du om et heftig ms-keyboard til 800kr + intellimouse explorer 3.0, eller noname keyboard og seriell mus (eller enda verre, logitech-mus)? hvor mye ram er det i maskinen? sd- eller ddr-ram? 2100, eller bedre? for å si det sånn, jeg fikk meg en tilsvarende maskin som den du har for 3k.. så jeg hadde definitivt ikke gitt noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå