Hillvill Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Skal kjøpe mitt første 5.1 system og har ett heller knapt budskjett. Skal bruke det til litt film og litt spilling. Så det virker som det er Logitech sitt x-530 eller x-540 som er aktuelt. Selv synes jeg det virker som at 540 er best, men etter som det er så mange kometarer på det andre betyr vel det at det er mer populært. Eller kansje bare tilfeldig. Uansett så vet jeg enda ikke, derfor håper jeg noen av dere kan hjelpe meg med valget PS: Kan ikke ha alt for korte kabler, og likte fjernkontrollen som var på 540. Edit: skrivefeil Endret 8. september 2008 av Hillvill Lenke til kommentar
juhu Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 540 er vel 40 watt og 530 30 watt, så 540 er litt kraftigere. Vet har X-540 noe "matrix-funksjon" som gir deg 5.1 lyd selv om input er vanlig stereo. (vet ikke om X-530 har den samme funksjonen). Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Ok, blir nok 540 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå