Tha sims Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei! Har binding med djuice control. Dette på et nummer jeg ikke bruker lenger. Nå har jeg 1200kr på kortet. Tenkte før jeg avsluttet avtalen hos telenor at jeg bruker opp det jeg har på kontoen. Dette er vanskelig.... Lurer på om det finnes en webshop e.l der man kan betale med sms? Endret 9. september 2008 av datating Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Telenor har jo noe som heter mobilhandel. Kan blant annet brukes til å betale for kinobilletter osv. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Dersom du likar musikk kan du jo bruke opp ein del ved å bruke musikkbutikken til Telenor. Sjølvsagt kan du også kjøpe mykje ringetonar, spel osv. rundt omkring. Elles er det sikkert mange veldedige organisasjonar som vert glade om du ringer ein gjevartelefon der det vert trekt hundre og ørten kvar gong du ringer. Sist, men ikkje minst: Kva med rett og slett å kontakte kundesørvis og be dei om å utbetale summen rett på konto mot eit gebyr på 50(?) kr.? Endret 8. september 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du får ikke ut pengene du har betalt inn på control i bindingstiden, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå