Oxygen 07-12 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er langt over 1 år siden jeg sa opp abonnementet og jeg kan fremdeles sjekke den gamle mailen min for spam. Hva tjener de på å ha den åpen eller har de en uhelbredelig nevrose? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kanskje de bare har glemt å slette/stenge kontoen din helt? Tror de har rævva full av oppgaver. Tar jo år og dager å få respons fra dem på mail, for å ikke snakke om å komme gjennom til teknisk. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg sa i fra til dem at jeg ville ha mailen slettet da jeg sa opp, så fikk jeg til svar at det ville ta ett år. Enda en merkelig påstand. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har mailboksen min fortsatt 2 år etter at jeg har sagt opp og er glad jeg fikk beholde den uten å spørre Værre var det med Telenor som stengte boksen på dagen uten å si i fra slik at mail jeg ville ha gikk tapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå