Gå til innhold

Interesse for en ny oktoberfest?


Oktoberfest  

59 stemmer

  1. 1. Har du lyst til å delta på oktober-fest i år?

    • Ja
      46
    • Ja, men kan ikke delta
      9
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Det var krav til produksjonmenge i Oktober ifjor fordi da var det premier. Personlig synes jeg det gir et insentiv til å komme seg ut å ta bilder. Oktobefesten er også litt spesiell, fordi den er til for at deltageren skal bli godt kjent med fast-optikk. Og da må du faktisk ut å ta mye bilder. Ut i fra et pedagogisk ståsted, er det bedre å ta noen få bilder hver dag enn å kjøre på med en maraton sesjon i helgen. Men hvis ikke det passer din måte å jobbe på, så er det helt greit det.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var krav til produksjonmenge i Oktober ifjor fordi da var det premier. Personlig synes jeg det gir et insentiv til å komme seg ut å ta bilder. Oktobefesten er også litt spesiell, fordi den er til for at deltageren skal bli godt kjent med fast-optikk. Og da må du faktisk ut å ta mye bilder. Ut i fra et pedagogisk ståsted, er det bedre å ta noen få bilder hver dag enn å kjøre på med en maraton sesjon i helgen. Men hvis ikke det passer din måte å jobbe på, så er det helt greit det.

 

Tom

 

Jeg har ikke noe problemer med rettningslinjene når det argumenteres på denne måten. Det er flott. Og for all del; dere må ikke endre reglene bare fordi jeg kom med en tilbakelmelding der jeg utrykker at disse passer meg svært dårlig. Her er det jo helt opp til tomsi vurdere hva han har lyst til å legge til grunn for utfordringen. Det er heller ikke noe i veien for meg å si at jeg kan desverre ikke oppfylle kravene til utfordringen, men det er jo ingen ting i veien for at jeg skal sette et fastobjektiv på kameraet i oktober og se hva jeg får ut av det. Altså ta utfordringen om å kunn fotografere med ett bestemt fastobjektiv, uten å fylle kravene til å være med på den offisielle utfordringen.

 

Go for it people :) Jeg stemte for, men jeg vet ikke om jeg kommer til å laste opp bilder. Vi får se.

Lenke til kommentar
Helt enig, med dette ligger fortsatt kun i utfordring, ikke i produksjonsmengde. Jeg leter fortsatt etter argumentene for produksjonsmengden i denne utfordringen.

Det er også en utfordring. Jeg har selv forsøkt meg på samme utfordring over lenger tid enn en måned, og jeg kan love deg at jeg følte meg utfordret. Det krever mye av deg å forsøke å øse ut så mye kreativitet på så kort tid. Med andre ord en stor utfordring.

Lenke til kommentar
Det krever mye av deg å forsøke å øse ut så mye kreativitet på så kort tid. Med andre ord en stor utfordring.

For oss "normale" (i betydningen brennvidde) er det uten tvil den største utfordringen. Det er lite man ikke kan gjøre med en normal, men hellandussen så sliten man er når måneden er over...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...