Gå til innhold

Da tok boksen definitivt kvelden.

Psykake

Anbefalte innlegg

Kjøpte Mercenaries 2 på fredag, fikk nøyaktig spilt i 2 timer da feilmelding "the disc is unreadable" poppet opp.

Slo av maskinen. Lot den hvile noen minutter før jeg slo den på igjen, uten spillet i.

Den starter som normalt, åpner trayen og setter inn spillet.

Da presterer den å ikke lese spillet og meldingen "open tray" vises, selvom spillet er i.

Prøver med 8 andre spill men samme tingen skjer.

Ringte support i dag og forklarte problemet.

De sa jeg skulle prøve å ta ut hardisken, for å deretter prøve å starte spillet. Dette skal jeg prøve når jeg kommer hjem fra jobb.

MEN om det skulle vise seg at maskinen bestemmer seg for å lese spillet uten hardisken, da har jeg jo ingen save games, så det hjelper meg jo egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første mail:

"Hei!

Jeg var i kontakt med en hyggelig mann på kundetjenesten deres tidligere i dag.

For laseren på xboxen min har begynt å streike, vil ikke lese spill/dvd.

Han ba meg ta ut hardisken og starte opp på nyy.

Her kommer spørsmålet:

Hva hvis det funker uten hardisken? da er jo alle save games og gamerscore borte?

Vennligst ikke henvis meg til kundetjenesten på telefon, da jeg gjerne vil ha et skriftelig svar :)

På forhånd takk!

Mvh Christer Ødegård"

SVAR: Hei Christer Ødegård !

Takk for Deres email. For å kunne behandle ditt spørsmål effektivt trenger vi ytterlige informasjon. Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175

Vennligst ha serienummret eller referans nummret på Xboxen til hånds da du ringer kundestøtten.

Åpningstider:

Mandag-fredag: 9:00 - 17:00

Lørdag: stengt

Søndag: stengt

Med vennlig hilsen

Bekim, Xbox 360 Support

Andre mail:

Jeg har alledere ringt som jeg også nevnte!!!

LES mailen

SVAR:

Hei Christer Ødegård !

Takk for Deres email.

Alt om xbox og rund xboxen vi kan svare kun via telefon og i direkte kontakt med oss.Derfor ber jeg deg å ringe till oss.

For å kunne behandle ditt spørsmål effektivt trenger vi ytterlige informasjon. Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175

Vennligst ha serienummret eller referans nummret på Xboxen til hånds da du ringer kundestøtten.

Åpningstider:

Mandag-fredag: 9:00 - 17:00

Lørdag: stengt

Søndag: stengt

Med vennlig hilsen

Bekim, Xbox 360 Support

Tredje mail:

Hvorfor i all verden har dere "support" via e-post da?

Sitter du bare å ber folk som har sendt e-post om å ringe kundetjenesten?

Ikke meningen å være surpomp, men for det første er jeg en smule irritert over at boksen har blitt ødelagt etter et år, og jeg blir enda mer irritert på at det skjedde akkurat nå. (Har kjøpt 3 nye spill).

Men toppen av kransekaka er at du fortsatt ber meg ringe kundetjenesten, noe jeg presiserte at jeg gjorde i første OG andre mail, jeg presiserte også at jeg gjerne ville ha et SKRIFTELIG svar.

Så nå kan du enten si:

A) Du har ikke kompetanse til å svare på spørsmålet mitt.

B) Du vet ikke svaret på spørsmålet mitt

C) Du vet svaret, men du gidder ikke å si det fordi du får et kick ut av å torture en stakkars xbox eier som etter min mening har gjennomgått nok .

MEN FOR GUDS SKYLD, IKKE, MERK: IKKE BE MEG OM Å RINGE KUNDETJENESTEN EN GANG TIL!

SVAR:

Jeg håper at du virkelig forstår vår arbeid system .Vi kommer till og stille upp for å hjælpe deg .

Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175

Skyt meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...