Psykake Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjøpte Mercenaries 2 på fredag, fikk nøyaktig spilt i 2 timer da feilmelding "the disc is unreadable" poppet opp. Slo av maskinen. Lot den hvile noen minutter før jeg slo den på igjen, uten spillet i. Den starter som normalt, åpner trayen og setter inn spillet. Da presterer den å ikke lese spillet og meldingen "open tray" vises, selvom spillet er i. Prøver med 8 andre spill men samme tingen skjer. Ringte support i dag og forklarte problemet. De sa jeg skulle prøve å ta ut hardisken, for å deretter prøve å starte spillet. Dette skal jeg prøve når jeg kommer hjem fra jobb. MEN om det skulle vise seg at maskinen bestemmer seg for å lese spillet uten hardisken, da har jeg jo ingen save games, så det hjelper meg jo egentlig ikke. Lenke til kommentar
innard Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke lett å si, nei. Men tviler på at det er harddisken som er problemet. Er sikkert verdt ett forsøk da, men belag deg på at xboxen tar en gla'ferie. Arve Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hadde samme problem. De ba meg prøve det samme som deg, men det var dvd drevet som var gått. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Da må den på ferie. æææh. Som som nettopp har kjøpt meg nye spill. Er det mulig å lage en maskin som går i stykker etter ett år, skal si jeg vil ha en ny boks med hdmi! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du er heldig som har hatt ein boks som varte så lenge som eit år Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Første mail: "Hei! Jeg var i kontakt med en hyggelig mann på kundetjenesten deres tidligere i dag. For laseren på xboxen min har begynt å streike, vil ikke lese spill/dvd. Han ba meg ta ut hardisken og starte opp på nyy. Her kommer spørsmålet: Hva hvis det funker uten hardisken? da er jo alle save games og gamerscore borte? Vennligst ikke henvis meg til kundetjenesten på telefon, da jeg gjerne vil ha et skriftelig svar På forhånd takk! Mvh Christer Ødegård" SVAR: Hei Christer Ødegård ! Takk for Deres email. For å kunne behandle ditt spørsmål effektivt trenger vi ytterlige informasjon. Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Vennligst ha serienummret eller referans nummret på Xboxen til hånds da du ringer kundestøtten. Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: stengt Søndag: stengt Med vennlig hilsen Bekim, Xbox 360 Support Andre mail: Jeg har alledere ringt som jeg også nevnte!!! LES mailen SVAR: Hei Christer Ødegård ! Takk for Deres email. Alt om xbox og rund xboxen vi kan svare kun via telefon og i direkte kontakt med oss.Derfor ber jeg deg å ringe till oss. For å kunne behandle ditt spørsmål effektivt trenger vi ytterlige informasjon. Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Vennligst ha serienummret eller referans nummret på Xboxen til hånds da du ringer kundestøtten. Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: stengt Søndag: stengt Med vennlig hilsen Bekim, Xbox 360 Support Tredje mail: Hvorfor i all verden har dere "support" via e-post da? Sitter du bare å ber folk som har sendt e-post om å ringe kundetjenesten? Ikke meningen å være surpomp, men for det første er jeg en smule irritert over at boksen har blitt ødelagt etter et år, og jeg blir enda mer irritert på at det skjedde akkurat nå. (Har kjøpt 3 nye spill). Men toppen av kransekaka er at du fortsatt ber meg ringe kundetjenesten, noe jeg presiserte at jeg gjorde i første OG andre mail, jeg presiserte også at jeg gjerne ville ha et SKRIFTELIG svar. Så nå kan du enten si: A) Du har ikke kompetanse til å svare på spørsmålet mitt. B) Du vet ikke svaret på spørsmålet mitt C) Du vet svaret, men du gidder ikke å si det fordi du får et kick ut av å torture en stakkars xbox eier som etter min mening har gjennomgått nok . MEN FOR GUDS SKYLD, IKKE, MERK: IKKE BE MEG OM Å RINGE KUNDETJENESTEN EN GANG TIL! SVAR: Jeg håper at du virkelig forstår vår arbeid system .Vi kommer till og stille upp for å hjælpe deg . Derfor vennligst kontakte Xbox 360 Kundestøtte direkte på 800 14 174 eller + 47 23162554 fra mobiltelefon. Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Skyt meg Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hehe, morsom lesning men de vill ha deg til å ringe fordi de recorder samtalen og utifra av hva du har listet opp her har du ikke oppgitt serienummeret til dem. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er ingenting å være redd for. Nummeret er gratis å ringe fra fasttelefon, så vidt jeg vet, og kundebehandleren jeg fikk var en drøm å snakke med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå