stineeline Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 For de av dere som synes det er litt vanskelig med engelsk i forhold til brilleutryk, kan jeg anbefale denne siden: extraoptical.no De har komplette briller med styrke fra nok 79,- + frakt. Har akkurat fått tre par og de er råkule.. Lenke til kommentar
Akershus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For de av dere som synes det er litt vanskelig med engelsk i forhold til brilleutryk, kan jeg anbefale denne siden: extraoptical.no De har komplette briller med styrke fra nok 79,- + frakt. Har akkurat fått tre par og de er råkule.. Ble brillene sendt fra utlandet? Kommer det i så fall moms og postens gebyr i tillegg når du handler for over 200 kroner? Lenke til kommentar
Snappahed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei! De ble sendt fra utlandet ja, men jeg fikk ikke noe krav om toll etc. Moms var inkludert i prisen når jeg betalte dem, så alt som kom i tillegg var frakt på 79,- for hele forsendelsen.. De har flat fraktrate uansett om man bestiller 1 par eller 5 par. billige briller online finner du hos extraoptical.no Lenke til kommentar
olais Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Gammel tråd, men hvor får jeg kjøpt briller billigst mulig fra utlandet nå? Med ok kvalitet selvsagt. Noen som har handlet i det siste og kan anbefale sted å bestille fra? Lenke til kommentar
o39k Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjøpte akkurat 1 par briller fra Specsavers, og fikk med et annet par på kjøpet. Altså 2 for 1 som de reklamerte for før. Greit fornøyd, men ser nå jeg kunne fått en mye bedre pris andre steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå