MrVilla Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei der. Jeg kjøpte meg en 42LG46 for en stund siden og er meget fornøyd. Dvs jeg tror i hvert fall det Av og til under sending så dukker det opp fortyrrelser i bildet som horisontale streker. Dem kan ta hele skjermbredden eller deler av den. Dem er ca 1 cm tykke og er litt forstyrrende. Jeg oppdaget aldri noe slikt med min gamle CRT skjerm. Er dette vanlig? Jeg får tv signalet mitt fra Lyse (fiber) Dersom det er vanlig så skal jeg ikke klage, men jeg kan ikke huske å ha sett dette hos andre. Endret 8. september 2008 av MrVilla Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei der. Jeg kjøpte meg en 42LG46 for en stund siden og er meget fornøyd. Dvs jeg tror i hvert fall det Av og til under sending så dukker det opp fortyrrelser i bildet som horisontale streker. Dem kan ta hele skjermbredden eller deler av den. Dem er ca 1 cm tykke og er litt forstyrrende. Jeg oppdaget aldri noe slikt med min gamle CRT skjerm. Er dette vanlig? Jeg får tv signalet mitt fra Lyse (fiber) Dersom det er vanlig så skal jeg ikke klage, men jeg kan ikke huske å ha sett dette hos andre. Kommer de samme strekene når du ser på dvd? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvaslags kabel har du mellom Lyse-boksen og TV-en? Scart eller komponent? Hvis ja, kan du bytte til HDMI, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Hmmm.....har ikke tenkt på å følge med om det kommer mens jeg ser på dvd....Skal være obs på det neste gang jeg ser en film. Bruker HDMI kabel mellom lyse boks og dvd spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå