Zeph Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt. Episodane er i lossless på rundt 1+ GB. Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar. Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV. Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt. Episodane er i lossless på rundt 1+ GB. Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar. Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV. Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare. DVD kvalitet er 4,2GB/60 minutter. Bitrate max 8000 000, average 5000 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå