Gå til innhold

Rippe DVD, konvertere til avi, kva kvalitet bør ein bruke?

Anbefalte innlegg

Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt.

Episodane er i lossless på rundt 1+ GB.

Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar.

Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV.

Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt.

Episodane er i lossless på rundt 1+ GB.

Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar.

Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV.

Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare.

DVD kvalitet er 4,2GB/60 minutter. Bitrate max 8000 000, average 5000 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...