Zeph Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt. Episodane er i lossless på rundt 1+ GB. Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar. Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV. Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Zeph skrev: Eg har ca. 150 episodar eg har i lossless på PC-en som eg vil konvertere til avi eller noko sånt. Episodane er i lossless på rundt 1+ GB. Tenkte å bruke AutoGK til jobben, men eg veit ikkje heilt kva kvalitet eg bør legge meg på. Skal eg først konvertere 150 episodar er det greit å være heilt sikker før eg byrjar. Om eg vel 100% kvalitet blir dei på rundt 650MB, det er litt vel stort. Finnes det ein anbefalt størrelse i MB (i forhold til antal minuttar) eller kvalitet i prosent som er mykje brukt? Filmane vil bli brukt hovudsakleg via PC til ein 32" LCD-TV. Skal og konvertere ein kopi ned til bærbart format, men det skal eg klare. DVD kvalitet er 4,2GB/60 minutter. Bitrate max 8000 000, average 5000 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå