PMnormal Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har enda ikke prøvd 2.0 enda, men har som kjent brukt 1.0 i lang tid. Og tar man med Pixmantec-tiden har jeg brukt samme raw engine siden 2005. Og jeg har alltid følt at det er lett å få gode resultater med den. I dag har jeg nettopp begynt å jobbe i PS CS3. Det er det jeg bruker på jobb, så da får jeg heller bruke det privat også. Og jeg er knusefornøyd med det. Samme raw engine i ACR som i Stoga, og enklere overgang til direkte bearbeiding i PS. Men jeg savner muligheten for skarping i ACR istedenfor å måtte fortsette med USM i vanlig PS. Men det er nok best for meg å jobbe med samme verktøy både privat som på jobb. Og jeg digger det jo, så det er i praksis ingen grunn til å være missfornøyd med det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Så heldig du er da, PMnormal, som får tilgang til dette gjennom jobben. Skulle kanskje hatt en nyere PS jeg også, så hadde jeg gjort alt i den...behøvde ikke Ljos...greia da.. RandiA Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vil bare si at Lightroom er et helt unikt produkt. Den har så ekstremt fokus på foto - at det blir bare super gøy å bruke. Selv om jeg har Adobe CS 3 Web Premium suite - kjøpte jeg Lightroom 2.0 - den byr bare på så mye mer. Og den boka blir veldig aktuell også - tror man kan lære seg enn del ved å gå gjennom den - selv om du er photoshop proff på fulltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg