amelbye Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 må klare minst 550FSB uten ekstra/bråkete kjøling må støtte DDR2 må ha Intel chipset (grunnet dårlige erfaringer med alt annet) må ha to PCI spor har ikke kortet Firewire, bør det ha 3 PCI spor Hvorvidt kortet koster 1200kr eller 1800kr har lite å si for meg, men det hadde vært fint å holde seg under 2000. Biostar T-Power kortet er ikke aktuelt, da det ikke er på lager noe sted, og heller ikke har tilstrekkelig med PCI porter. Kom med forslag Lenke til kommentar
hanzrn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 må klare minst 550FSB uten ekstra/bråkete kjølingmå støtte DDR2 må ha Intel chipset (grunnet dårlige erfaringer med alt annet) må ha to PCI spor har ikke kortet Firewire, bør det ha 3 PCI spor Hvorvidt kortet koster 1200kr eller 1800kr har lite å si for meg, men det hadde vært fint å holde seg under 2000. Biostar T-Power kortet er ikke aktuelt, da det ikke er på lager noe sted, og heller ikke har tilstrekkelig med PCI porter. Kom med forslag Sjekk ut Asus Rampage Formula funker fjell spørr du meg gode og enkle overklokkings muligheter også. www.komplett.no Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor 550 fsb? Regner med at det er dualcore du skal klokke. Du vet vel at man ikkje trenger så sinnsykt høy fsb for å få høy klokk? Hvis du ikkje har en cpu med lav MP da. FSB har forresten LITE å si på generell ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå