Huhihih Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har planer om å bytte ut min nåværende laptop (Compaq Presario 1215, winXP) med en ny laptop, men jeg vil føre over oppsettet av programmer og dokumenter fra den gamle til den nye. Frykter det ikke er noen annen løsning enn å legge inn hvert eneste program inn på nytt. Dokumentene går greit å føre over til den nye via. Files and Settings Transfer Wizard i XP. Er det noen måte å føre over programfiler over til den nye laptopen MED registertrådene? Foreløpig har jeg vurdert å 1. legge inn winXP på den nye laptopen 2. føre over en image av harddisken fra den gamle laptopen 3. repair av winXP for å fikse drivere etc. Problemet her blir muligens at 1. Den nye laptopen har winXP Professional imens den gamle har winXP Home 2. Hva skjer med activation keyen til winXP hvis jeg legger en annen versjon over? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 mitt tips: ikke tenk på det engang...bare installer programmene på nytt, så slipper du sikkert mye register helvete oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå