snkupo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 De livlige papirdyrene fra Rares hageparadis er blitt greiere å holde styr på. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 kan man få større hage enn to oppgraderinger nå? ett av problemene for min del med originalen var alt for liten hage ... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ja det lurer jeg også på, kan man få større hage og mer innhold i hagen? Endret 8. september 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nei det er ikke større hage Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva med den teite begrensningen som sier at du ikke kan ha mer ting i hagen? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 kan man få større hage enn to oppgraderinger nå? ett av problemene for min del med originalen var alt for liten hage ... Hagearealet blir aldri større enn i det første spillet, nei. Hva med den teite begrensningen som sier at du ikke kan ha mer ting i hagen? Det er fortsatt en klar grense for hvor mange piñataer og gjenstander man kan ha i hagen til samme tid, men det virker som om den har blitt utvidet en del siden forrige gang. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da ble det dessverre uaktuelt for meg å kjøpe dette spillet... Synd, idiotisk med den begrensningen på hagestørrelsen - føles alt for klaustrofobisk. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er blitt? More liek har blitt. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Er blitt? More liek har blitt. Hvis det er ingressen du tenker på, vil jeg tro både «er» og «har» kan brukes uten at det blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg