Darth Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Lurer på om det går ann å bruke Registerd og Unregisterd om hverandre? Noen som vet noe om det, og kan hjelp meg? Darth Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ja..tror det..så lenge du har samme mhz på alle... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 joda det skulle fungere fint..... grunnen til at noen er merket registrert er at de skal "tåle mer" noen hovedkort "krever" at dersom du skal utnytte hele ram kapasiteten så "må" det være registrert minne............ Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det _kan_ gå, skjønt jeg har mine tvil. Grunnen er at Reg.-brikker er bygd opp på en helt annen måte enn "vanlige", og at det tydelig står spesifisert "unbuffered(=Non-Reg.)" minne i manualene til alle de hovedkortene jeg har sett(bortsett fra server/workstation-hovedkort). Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Funker det å bruke ECC og NON-ECC sammen også? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Funker det å bruke ECC og NON-ECC sammen også? KUN om hovedkortet ikke krever ECC, OG har mulighet til å slå av ECC. (dvs ikke automagisk "slår over på ECC" om den finner en ECC brikke). Personlig ville jeg aldri ha gjort det. Til det er potensialet for ustabilitet/kaste bort penger for stor. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå